Avatar billede 2hot4u Nybegynder
30. august 2000 - 18:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Golden orb

Jeg har lige købt et A7V MB og en Duron slot a cpu + en golden orb køler (også socket A).

Under køleren sidder et lille stykke klister med en \"pull-off\" tap! Skal jeg tage den af?

Jeg har ikke mit sensor kabel!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
30. august 2000 - 18:10 #1
Der skulle da vist have stået Duron Socket A.. :)
Hvor helt præcist sidder den \"tap\" henne på Orb\'en? - blot på undersiden eller i midten af undersiden på clipset under køleren?
Avatar billede powell Nybegynder
31. august 2000 - 08:30 #2
Jeg vil sige, uden at havde set den at strimlen skal af. For så vil kølleren vel få en bedre kontakt til CPU\'en og derved køle den bedre.

Har en CPU\' ikke ordentligt fat i køler kan den muligvis ikke køle efter de kriterier der er sat op. En gammel måling på et lign. problem hviste at en ikke korekt monteret køler kan køle op til 20% dårlige end angivet!
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
31. august 2000 - 13:54 #3
Jegh ar fundet ud af det!
Det der \'\"klister\" er kølepasta, så det lader jeg bare sidde :)

Sensoren er indbygget på motherboardet...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
31. august 2000 - 14:15 #4
Flot! Tak! ..hvem havde så det rigtige svar da?
Avatar billede 2hot4u Nybegynder
02. september 2000 - 21:47 #5
Jeg fik en mail fra \"plasmabrain\" da jeg også havde oprettet spørgsmålet på usenet...