Avatar billede kulvan Nybegynder
08. august 2002 - 18:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Word til Adobe: den skriver ?? i stedet for punkttegn (indryk)

Hej alle,

Når jeg konverterer fra word til adobe skriver den ?? i stedet for punkttegn (de indryk man laver når man fx skal lave en punktopstilling i word, dvs. i stedet for
  * bla bla bla
(ovenstående skal forestille en opstilling med punkttegn i Word
så skriver Adobe det i den konverterede .PDF fil således:
  ?? bla bla bla

Kan nogen klare dette
på forhånd tak.....kulvan
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
08. august 2002 - 18:28 #1
mhh den er ny - har jeg ikke hørt om før..

opstår fejlkonverteringen ligegyldigt hvilket punkttegn du har valgt i dit word-dokument ?
Avatar billede kulvan Nybegynder
09. august 2002 - 10:22 #2
hmm har ikke prøvet andre punkttegn, men det er de "almindelige" standard prikker som punktegnene er sat op til i word ....hvis det er punktopstilling med tal er der ingen problemer, ud over at det ser "dumt" ud i tekstsammenhængen.
En løsning jeg selv har overvejet er at ændre tegnet for punktopstilling inde i word, under redigering af punkttegn eller at ændre tegnet inde i Adobe.
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
10. august 2002 - 12:21 #3
bruger du en speciel ikke ttf i dit word-dokument?

der burde ikke være nogen problemer når du opretter en pdf. Min erfaring er dog at det med mellemrum er nødvendigt at reinstallere acrobat. Der må være en eller anden konflikt mellem office og acrobat der smadrer nogen filer. Reinstaller og dit problem skulle gerne være løst
Avatar billede kulvan Nybegynder
30. august 2002 - 15:42 #4
Oppp sorry den lange ventetid. Ingen af ovenstående svar virkede. men da jeg lavede den i Distiller så Vupti ingen problemer ...så tak for hjælpen men da svarene ikke virkede er der ingen der får point. ha en god dag K
Avatar billede kulvan Nybegynder
30. august 2002 - 15:43 #5
K
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
31. august 2002 - 11:54 #6
øhhh my mistake - jeg troede faktisk at du skrev ud til destiller ???