Avatar billede damir Nybegynder
30. august 2000 - 16:17 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Perl

kan man downloade perl4,
hvis ja hvor.

mvh
d
Avatar billede breum Nybegynder
30. august 2000 - 17:39 #1
Avatar billede dkchat Nybegynder
12. september 2000 - 22:49 #2
du kan downloade perl her

Windows version

http://www.activestate.com/download/ActivePerl/Windows/5.6/ActivePerl-5.6.0.617-MSWin32-x86-multi-thread.msi

her du adnre ? vedrørne perl kan du kontakte min på admin@dkchat.com
Avatar billede thunderbear Nybegynder
22. september 2000 - 03:54 #3
Du _kan_ godt hente Perl 4, men det vil du formentlig ikke, da det er en gammel uunderstøttet version (6 år siden at Perl 5 kom ud).

Jeg kiggede lige på CPAN; og det lader til at alt hvad der hed Perl 4 er længe væk, undtagen som gammel kildetekst.

Hvad skal du bruge det til?