Avatar billede hillmann Nybegynder
08. august 2002 - 15:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Programmer

Hej,

Er lige blevet ejer af en Palm M505, kan man ikke installare windows på sådan en?. Hvor kan man hente nyttige programmer osv.....er der en der kan give en nogle tips og tricks til sådan en fætter....

takker mange gange
Hillmann
Avatar billede nejmann Nybegynder
13. august 2002 - 17:08 #1
Avatar billede cork Nybegynder
15. august 2002 - 12:39 #2
Nej, Palm M505 køre Palms eget system (Palm OS)
Men du kan hente en laucher som kan ligne Windows...
Den kan du finde her:
www.palmgear.com
Avatar billede flodfarmer Nybegynder
31. oktober 2002 - 11:27 #3
jeg ynder brugen af http://teliadk.pda.tucows.com/palm.html, eller palm's egen hjemmeside.
Avatar billede kjaergaard1 Nybegynder
12. februar 2003 - 21:21 #4
En anden god site er http://www.palmgear.com
Den har en god struktur og prioritering af applikationer efter nyheder og mest downloaded.
Avatar billede jensendk Nybegynder
09. maj 2003 - 11:37 #5
Avatar billede kaunda Nybegynder
15. marts 2005 - 23:16 #6
Hej
jeg er den glade ejer af en Palm m515. Jeg har også fundet det program i omtaler, der giver ens Palm et " Windows " skrivebord og det virker....MEN kun sort/Hvid....?
Er det mig der har gjort et eller andet galt, eller kan det ikke køre med faver på en Palm m515.... Håber meget i kan hjælpe mig,jeg vil vildt gerne have det til at virke...;-)
Programet Hedder "iSpin"
P.F.T  KJ