Avatar billede mew Nybegynder
30. august 2000 - 15:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af ADSL....

Jeg har netop fået installeret adsl worldonline 256 k/bit... Installationsvejledning dækker kun win 95/98 hvorfor jeg ikke helt kan hitte ud hvad jeg skal gøre for at installere forbindelse på win2000pro... en step by step guide for dummies please...
Avatar billede guggemand Nybegynder
30. august 2000 - 15:46 #1
højreklik på \"netværkssteder\" på skrivebordet
tryk \"egenskaber\" ... højreklik på \"local area network\" - egenskaber ....

der finder du \"internet protocol\" og markerer den ... og trykker egenskaber

der skriver du så 192.168.1.2 i ip ... 255.255.255.0 i subnet mask ... 192.168.1.1 i gateway ... 212.54.64.170 og 212.54.64.171 i de 2 dns felter

så trykker du ok ... genstarter hvis den beder dig om det ... og vupti ... det skulle være det ...
Avatar billede guggemand Nybegynder
30. august 2000 - 15:48 #2
hvis den vil ringe op når du starter en internet explorer skal du gå ind under \"funktioner\" - \"internetindstillinger\" i internet explorer ...

der skal du finde \"forbindelse\" og sætte den til \"ring aldrig til en forbindelse\"
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2000 - 22:27 #3
Jeg over førte blot de indstilliger som der var i windows 98 til windows 2000 ved hjælp af skærmdump, også virkede det.
Avatar billede bja2 Nybegynder
31. august 2000 - 11:35 #4
HUSK osse at installere netkortete rigtigt.
Altså: Controlpanel - find hardware - sig ja og lad så maskinen gøre arbejdet
Avatar billede bja2 Nybegynder
31. august 2000 - 11:35 #5
HUSK osse at installere netkortete rigtigt.
Altså: Controlpanel - find hardware - sig ja og lad så maskinen gøre arbejdet
Avatar billede mew Nybegynder
01. september 2000 - 09:21 #6
Jeg mente også, at det var noget i den stil -men problemet var, at jeg ikke kunne få det til at virke...
Til sidst ringede jeg til udbyderen som sagde - jaaaaaa - øhhhhh - det er da fordi vi mangler lidt hardware som skal installeres på centralen - det vil vist først komme til at virke på tirsdag... :(