Avatar billede arnepedersen Forsker
08. august 2002 - 12:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tyveri

Jeg er sur, rigtig sur. Står op og ser der har været indbrud i min bil. Idioderne har taget noget af min bilradio. Heldigvis har de ikke kunne få det hele med, så den kan ikke bruges. Det har de rigtig godt af. Men hvorfor helvede stjæler de ikke fra de velhavende? Hvorfor fra mig, som er efterlønner, og bestemt ikke rig? Det er Sgu ikke til at forstå.
Det var bare lige det jeg ville sige.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
08. august 2002 - 12:36 #1
ja, og hvorfor f... skal de tage den del af radio'en med som de ikke kan bruge, så man hellere ikke selv kan bruge radio'en selv
Avatar billede lundsfryd Nybegynder
08. august 2002 - 12:38 #2
Nu bør man vel *hverken* stjæle fra velhavende, efterlønnere eller fra andre for den sags skyld...
Avatar billede dmdisco Nybegynder
08. august 2002 - 12:40 #3
jojo Robin H. må godt
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. august 2002 - 12:44 #4
Din forsikring dækker vel og hvorfor lader de ikke bare være med at stjæle.

Lad os da indføre dødsstraf for simpelt brugs tyveri.
Avatar billede codeclapper Nybegynder
08. august 2002 - 12:50 #5
Jeg har en torsk af gran :DD

(plz gi mig de 0 point når du lukker spørgsmålet)
Avatar billede arnepedersen Forsker
08. august 2002 - 13:45 #6
Det kan da godt være at codeclapper kan gøre sig fortjænt til de 0 point, men så må han være lidt mere konkret, og uddybe sit svar.
Ellers tak til resten. Selvfølgelig er det under alle omstændigheder forkert at stjæle, ingen tvivl om det.
Min forsikring betaler, men det er mig der har al bøvlet, og det er mig der skal fjerne glaskår fra hele bilen. Desuden ryger jeg 3 præmie -trin ned, det er da surt.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
08. august 2002 - 13:46 #7
tja... det er fanme urimligt nogengange
Avatar billede a1a1 Novice
08. august 2002 - 15:23 #8
er du sikker på at du ryger ned i præmie trin?
Jeg mener da (ihvertfald i nogle selskaber) at du ikke ryger ned, når det er ikke er din skyld (som hvis du kører ind i en)

Jeg fik også stjålet min bilradio for noget tid siden, smadret vindue og smadret konsol (hvor radioen sad), junkien var dog så dum at han blev taget for det :o) (på stedet), men han nåede at tabe min radio så den ikke kan spille på den ene højttaler..
(jeg havde ikke forsikring, og junkien kunne selvfølgelig ikke betale en skid, men jeg havde reservedelene selv så det kostede mig ikke noget)

Hvis der er ikke nogle der køber stjålne ting er der ikke nogen der vil stjæle...

Tænk over det næste gang du får tilbudt et eller andet billigt...:)
Avatar billede dmdisco Nybegynder
08. august 2002 - 15:45 #9
det passer jo ikke, der er altid nogle der stjæler til eget forbrug
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. august 2002 - 17:35 #10
ja De fleste software pirater stjæler til eget forbrug!
Avatar billede arnepedersen Forsker
20. oktober 2003 - 10:44 #11
lukker