Avatar billede cryptoboy Nybegynder
08. august 2002 - 10:22 Der er 35 kommentarer

Will Smith effect

Er der nogen her der kender til et link, der beskriver den FEEEEDE maske effect på www.willsmith.net.
Det er den med stjernen, på intro splashen.
jeg har prøvet mange forskellige muligheder/actionscript sites. Men jeg får kun fat i brudstykker, som hver for sig er fede nok - men som ikke PRÆCIS handler om det jeg er ude efter.
der er tale om en drag mask effect, med deceleration indlagt. Den virker ved at man klikker og "dragger".
Hvis nogen kan være behjælpelig med koden til denne flash ting, så giver jeg en leverpostejmad.
Avatar billede amazingjay Nybegynder
08. august 2002 - 10:41 #1
Undskyld - Flytter lige spørgsmålet til Programmer > Flash
Avatar billede Kengun Praktikant
08. august 2002 - 11:16 #2
Lukk så dette spørgsmål ved at du laver et svar og så accepterer ditt eget svar.
Avatar billede kolzie Nybegynder
08. august 2002 - 13:33 #3
cryptoboy/amazingjay - dobbeltbruger?
Avatar billede fcs Novice
08. august 2002 - 17:15 #4
Kolzie>> Hvis du mistænker noget, så lav en anmeldelse ;-)
Avatar billede radiohead Nybegynder
08. august 2002 - 17:38 #5
hvordan kan amazingjay flytte spm´et?
Avatar billede kolzie Nybegynder
08. august 2002 - 18:07 #6
Det var også det jeg undrede mig over..
Avatar billede fcs Novice
08. august 2002 - 20:16 #7
Cryptoboy>> Du bedes venligst forklare forholdet mellem brugerne Cryptoboy og amazingjay da det er forbudt at have flere brugere. Sker dette ikke indenfor 24 timer vil det medføre deaktivering.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede cre8 Nybegynder
09. august 2002 - 18:11 #8
FCS -> Prøv lige at se på dette spm Will Smith Effect - Trækbar maske med dynamikaf amazingjay  http://www.eksperten.dk/spm/244140

det er ordret det samme (dog står der 150 point)
Avatar billede Kengun Praktikant
09. august 2002 - 18:43 #9
Kun 1,5t igen til deaktivering......... Husk at snyd ikke lønner seg i lengden.
Avatar billede cre8 Nybegynder
09. august 2002 - 19:04 #10
Kengun ->Har du set spm: http://www.eksperten.dk/spm/244140
Avatar billede radiohead Nybegynder
09. august 2002 - 19:04 #11
jamen... Man kan da ikke flytte et spm., selvom det er ens eget...!?
Avatar billede cre8 Nybegynder
09. august 2002 - 19:09 #12
Rradiohead -> Hvad mener du?
Avatar billede fcs Novice
09. august 2002 - 20:09 #13
Det forklarer stadig ikke at begge brugernavne er registreret på samme maskine!!!
Avatar billede fcs Novice
09. august 2002 - 20:09 #14
Ups, sorry - min misforståelse. Glem min sidste kommentar ;-)
Avatar billede Kengun Praktikant
09. august 2002 - 20:28 #15
Cre8> Ja jeg har sett spm 244140 og jeg synes det hele er svær misstenkelig.
Og jeg ser også at både Cryptoboy og Amazingjay fremdeles er aktive.......
Avatar billede Kengun Praktikant
10. august 2002 - 11:14 #16
FCS> Hvorfor er Cryptoboy og Amazingjay fremdeles aktive? Jeg viser til ditt innlegg lengre oppe i dette spørgsmål 08/08-2002 20:16:16
Avatar billede fcs Novice
10. august 2002 - 19:01 #17
Kengun>> Rolig nu - jeg har jo også andet at lave end at være her på eksperten. Jeg kigger på dem nu og ordner det.
Avatar billede fcs Novice
10. august 2002 - 19:06 #18
Begge brugere er deaktiveret. Tak for hjælpen ;-)
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
12. august 2002 - 19:32 #19
Nu kunne det jo tænkes at CryptoBoy og AmazingJay gik på webdesign hold samme sted ... Og ikke lige havde undersøgt kunne forestille sig
at det skulle være specielt vigtigt med hvilken maskine man registrerer på ... fcs, kengun, cre8 - Der er lige et forum for jer her :

http://aliens.monstrous.com/conspiration.htm

PS: 24 timers notice er fint - Bare ikke hvis man er på Skanderborg
Festival
!!!
Avatar billede cre8 Nybegynder
13. august 2002 - 12:05 #20
Kalaharikid> du har ret det kan være de gik på et webdesign hold samme
jeg og min ven WarEagle er igang med at lave en side samme og så kom jeg til at skrive noget med hans bruger navn

men de har ikke svaret på noget af det
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2002 - 12:41 #21
Kalaharikid> Hvorfor skulle nu du sidde her å "forsvare" dobbelbrugere? Er du kanskje CryptoBoy og AmazingJay sin TREDJE bruger?
Avatar billede cre8 Nybegynder
13. august 2002 - 14:23 #22
ja måske er han det.
hvis ikke hvorfor så det om Skanderborg
Avatar billede cre8 Nybegynder
13. august 2002 - 14:26 #23
kalaharikid> Hvorfor siger du fcs, kengun, cre8 - Der er lige et forum for jer her :

http://aliens.monstrous.com/conspiration.htm

Fcs er Coadmin så eksperten, ja det kan man vel sige er "hans"
Avatar billede cre8 Nybegynder
13. august 2002 - 14:31 #24
Boy, Jay og Kid hvad bliver det næste
Avatar billede cre8 Nybegynder
13. august 2002 - 14:33 #25
Kengun> Flot side du har.
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2002 - 14:54 #26
Cre8> Takk :)
Avatar billede cre8 Nybegynder
13. august 2002 - 15:05 #27
Kengun> synes du ikke også de 3 navne ser ud til at være lavet af samme person (Boy, Jay og Kid)
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2002 - 15:51 #28
Cre8> Jo, det ser mistenkelig ut. Og legg merke til at Kalaharikid er opprettet for kun 1 dag siden.
Avatar billede cre8 Nybegynder
13. august 2002 - 16:03 #29
ja
Avatar billede cre8 Nybegynder
13. august 2002 - 16:03 #30
og hva h***** er der for et link http://aliens.monstrous.com/conspiration.htm
Avatar billede Kengun Praktikant
13. august 2002 - 16:43 #31
Han trodde kanskje han var morsom. Men jeg kan ikke se meningen i den link.
Avatar billede fcs Novice
13. august 2002 - 17:09 #32
Kalaharikid>> Jeg sendte en advarsel ud, som der ikke blev svaret på. Hvis der er en god forklaring på hvorfor der ikke er svaret og hvorfor den ene bruger skriver som om han er den der har oprettet spørgsmålet (og det i virkeligheden er en anden), så er jeg da villig til at lytte og evt. ophæve deaktivering. Bare kom med de gode argumenter - vi begår jo alle fejl og hvis jeg har lavet en fejl bliver den naturligvis rettet!

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede kalaharikid Nybegynder
13. august 2002 - 23:42 #33
Der skulle være sendt en forklaring til info@eksperten.dk - Det er jo svært at sende indlæg direkte hvis man er deaktiveret ... Og det er faktisk blot en misforståelse eller tanketorsk om I vil - Ligesom denne account deaktiveres naturligvis så snart min gamle genopstår - Men jeg har da kunne nå at hjælpe lidt hist og pist indtil da ...
Avatar billede fcs Novice
14. august 2002 - 11:30 #34
Fint nok - det er Admin selv der modtager den mail. Hvis du vil senden den til mig på eksperten@brauns.dk så skal jeg kigge på det. Det kangodt gå hurtigere hvis du sender den til mig, da Admin typisk har ret travlt ;-) Jeg skal nok prøve at kigge på det i aften.
Avatar billede mat Nybegynder
16. august 2002 - 14:15 #35
hva´så? har i fået genoprettet roen og genaktiveret brugerne? vi er nogle i flash kategorien der rent faktisk har forsøgt at svare på spørgsmålet og det kunne være meget fedt at få noget feedback, når nu cryptoboy og amazingjay ikke er de store forbrydere.

kalaharikid > http://www.eksperten.dk/spm/244140

mat