Avatar billede dalmanatus Nybegynder
08. august 2002 - 10:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Liste over døgninstutioner på fyn

ja.. det er hvad jeg søger... en elektronisk liste over alle døgninstitutioner på fyn, til et kunstværksted... Håber nogen bider på :)
Skal helst bruge det i dag, derfor så højt antal point
Avatar billede webmasterdk Praktikant
08. august 2002 - 10:25 #2
Avatar billede Chewie Novice
08. august 2002 - 10:26 #3
jeg har en elektronisk liste over alle døgninstitutioner i dk ... hvis det har interesse !!!
Avatar billede dalmanatus Nybegynder
08. august 2002 - 10:26 #4
det er tæt på chr s... men det er desværre kun daginstitutioner du har fat i der... det vi skal bruge er de steder hvor folk kaster deres umulige børn om søndagen, og henter dem om fredagen ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
08. august 2002 - 10:28 #5
den liste jeg kom med er fra www.degulesider.dk jeg søgte unde døgn og på fyn, kan være du selv kan finde det du søger, du ved nok mere hvilke søge ord der er passende....
Avatar billede dalmanatus Nybegynder
08. august 2002 - 10:29 #6
tak for tilbuddet chewie, men webmasterdk'er mere end rigeligt... takker og deler point ud med glæde :)
Avatar billede dalmanatus Nybegynder
08. august 2002 - 10:29 #7
tak for tilbuddet chewie, men webmasterdk'er mere end rigeligt... takker og deler point ud med glæde :)
Avatar billede Chewie Novice
08. august 2002 - 10:29 #8
ups... jeg skal nok lige sige at det er alle institutioner ikke kun døgn !!
Avatar billede dalmanatus Nybegynder
08. august 2002 - 10:29 #9
hehe pis...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
08. august 2002 - 10:30 #10
takker for points :)
Avatar billede dalmanatus Nybegynder
08. august 2002 - 10:30 #11
det er ok.. vi filtrerer dem bare selv fra