Avatar billede dadane Novice
07. august 2002 - 21:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nokia 7650 + Bluetooth kort = Internet, SMS fra PC m.m.

Hej,

En nokia 7650 (med bluetooth) + et bluetooth kort til min PC giver det mig følgende?

  1) Netadgang via mobiltelefonen (Ja jeg har dataabo)
  2) Mulighed for at læse og skrive SMS'er
  3) Mulighed for at up- og downloade ting til telefonen (Java appletter, ringetoner, billeder m.m.)

Ad 2) kan jeg forvente at finde API'er så jeg selv kan skrive programmer der kan sende og/eller modtage SMS'er fra PC'en?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
07. august 2002 - 21:28 #1
lige et side spm. hvor kan man købe et sådanne blutooth kort?
Avatar billede dadane Novice
07. august 2002 - 21:29 #2
Kig på www.edbpriser.dk under netværk. Der er ikke mange men der er dog et par stykker.
Avatar billede francke Nybegynder
07. august 2002 - 22:19 #3
Du kan sende SMS med den nye ICQ!!
Avatar billede c8 Nybegynder
11. august 2002 - 11:59 #4
Ja nokia 7650 har data-BT, men som mange nok har bemærket mangler den desvære at få updateret så den kan Voice-BT.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
11. august 2002 - 13:51 #5
men voice-BT er på vej, og kommer nok inden for en månede
Avatar billede adsersen Nybegynder
09. oktober 2002 - 12:46 #6
1) Ja, det kan du sagtens.
2) Ja, det kræver noget software (er formentlig bundlet med Nokia telefonen, det er ikke anderledes end hvis du brugte kabel eller IR), følger ihvertfald med hos Ericsson :)
3) Yup...

Det skulle være muligt at finde programmer der kan sende/modtage SMS fra PC'en. Der findes ihvertfald en del programmer der kan det skidt somewhere on the web...