Avatar billede domaz Nybegynder
07. august 2002 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Baggrund i dokument..

Hej eksperter.
Jeg sidder her og laver et skole projekt og vil gerne have en baggrund ind på mit dokument..
Når jeg sætter baggrunden ind (Som er i A4 størrelse) gengiver den sig selv hele tiden..

Men vis jeg viser udskrift, er der slet ingen baggrund.. en der kan hjælpe?

Håber det..
Avatar billede jkrons Professor
07. august 2002 - 21:03 #1
Baggrund udskrives ikke. Du kan evt. gemme dokumentet som HTM fil. I Browseren kan du udskrive din baggrund.

Hvis din baggrund er et billede, så indsæt det som "almindeligt" billede og formater det til at ligge bag teksten.
Avatar billede kol Nybegynder
07. august 2002 - 21:11 #2
Du skal indsætte billedet som et vandmærke. Denne funktion er beregnet netop til dit formål.

Hilsen KOL
Avatar billede domaz Nybegynder
07. august 2002 - 21:22 #3
Jeg brugte jkrons forslag .. da jeg ikke kunne finde vandmærket..hovedsagen var at jeg fik det klaret :)

Tak for hjælpen ..
Avatar billede jkrons Professor
07. august 2002 - 22:41 #4
I forlængelse af kol's indlæg, kan du, når du har sat billedet ind, markere det, og i billedværktøjslinien, der så kommer frem, finde knappen Farve (to søjler i sort/hvid). Her kan du vælge Vandmærke, som gør billedet lysere, og dermed gør det lettere at se teksten.

Iøvrigt tak for point.