Avatar billede codeclapper Nybegynder
07. august 2002 - 19:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

STIK MIG LIGE EN FLASH HJEMMESIDE

Hejsa.. jeg har lige installeret min athlon 1800+ XP som jeg har haft STORE probs. med.. jeg har endelig fået den ned på en fornuftig CPU temp... og nu vil jeg gerne teste den.. men jeg har ikke installeret Quake 3 eller CS...

så er der ikke en der kan stikke mig en Flash Hjemmeside som er VILDT krævende.. den skal helst være så min comp. ikke kan trække siden...
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. august 2002 - 19:52 #1
Avatar billede jelzin101 Praktikant
07. august 2002 - 19:53 #2
prøv istedet nogle af disse programmer : http://www.tweakup.dk/download/bench.htm
Avatar billede anderswj Nybegynder
07. august 2002 - 19:53 #3
www.joecartoon.com
her er der masserer af syge flash. og sjove. kør dem i fullscreen og din pc dør rimelig meget. ! :)
Avatar billede nuki Nybegynder
07. august 2002 - 19:57 #4
køb 3d studio max og åben programmet 10 gange sæt den til at rendere en film der er ca. 2 timer lang i hvert vindue så skal du se en pc der går ned.
Avatar billede codeclapper Nybegynder
07. august 2002 - 19:59 #5
hehe...... takker for svarende.. men det var nu altså flash jeg søgte efter
Avatar billede initializing Nybegynder
07. august 2002 - 20:02 #6
Nuki :)
Avatar billede initializing Nybegynder
07. august 2002 - 20:02 #7
Så er der bare det at programmet koster ca. 40.000 :) 40.000 Fore at se sin PC gå ned?
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. august 2002 - 20:04 #8
codeclapper > Mon ikke digitallybranded.com skulle kunne gøre det? Den er pænt heftig.
Avatar billede codeclapper Nybegynder
07. august 2002 - 20:09 #9
Jeg bukker mig værdigt for dig.. SHIT den voldtog CPU'en for groft... og den kører stadig... hehe... med DDR ram og hele shittet så hakkede det da jeg skulle "Tabbe" over på dette spørgsmål...

Tak for det ;)
Avatar billede codeclapper Nybegynder
07. august 2002 - 20:12 #10
jeg nakkede bare swf filen http://www.digitallybranded.com/v2mx-4web.swf og kørte den i fullscreen... WOW... det var groft ;)
Avatar billede runeevers Nybegynder
07. august 2002 - 20:29 #11
ROFL, tak for pøjnts :o)