Avatar billede taz Nybegynder
30. august 2000 - 10:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

drivers til lydkort i win2000

Jeg har et lille problem, jeg kan ikke installere mit lydkort under Win2000, den cd jeg fik med i sin tid var fra AudioExcel og driverne lagde under et biblotek der hed CMI 8330.

Jeg har kigget på C-media\'s & AudioExcel\'s hjemmeside men jeg har desværre ikk haft held med mig.
Avatar billede drean Nybegynder
30. august 2000 - 10:48 #1
Prøv driverne til windows NT 4.0, til mit lydkort virker de fint.
Avatar billede taz Nybegynder
30. august 2000 - 11:15 #2
Der kommer det typiske windows problem med at den ikke kan finde driverne at den skal bruge, i den angivne mappe.
Avatar billede powell Nybegynder
19. september 2000 - 16:06 #3
Jeg mener at du kan tvinge computeren til at køre med driverne fra Win98, den brokker sig en over at den ikke vil køre hundrede procent, med hva faen, driverne til dit lydkort er ikke og kommer nok heller ikke til win 2000.

Jeg vil nok anbefale at du køber et nyere lydkort, de kan jo fåes helt ned til 200 kr.