Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 17:01 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

point til master-zalle

Vil du have dine point tilbage ?  ;-)
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
07. august 2002 - 17:08 #1
ja gerne - bare giv mig dem på denne bruger :)
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
07. august 2002 - 17:08 #2
t
Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 17:10 #3
;-)

ikke det rigtige svar, desværre
Avatar billede master-zalle Praktikant
07. august 2002 - 17:12 #4
¨her er da ingen drivere som understøtter mpu-401
Avatar billede master-zalle Praktikant
07. august 2002 - 17:17 #5
hvordan kan det værre at der stadig inden lyd er??? jeg har hentet og  installeret den driver som står længere oppe på siden. hvergang jeg starter op siger den stadig at den har fundet nyt hardware... og når jeg går ind i egenskaber i denne computer er der en ! teg´n over lydkortet som om deet ikke er installeret ordentligt...
hvad kan jeg nu gøre???
Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 17:18 #6
svar lige på sp. Vil du have point tilbage ;-)
Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 17:20 #7
Fjerner du lydkortet fra enhedshåndteringen/system inden.
Og så laver en genstart ?
Avatar billede master-zalle Praktikant
07. august 2002 - 17:23 #8
nej... forklar lige hvad det er jeg skal gøre fra starten. så jeg er sikker på jeg gør det rigtigt
Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 17:25 #9
Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 17:30 #10
I enhedshå../system marker lydkortet med den gule "dims" på , højrekl og vælg fjern.
Genstart PC og den burde skrive "ny hardware fundet"
Hvis den selv fortæller hvilket lydkort den har fundet, og det er det rigtige, så tryk OK og kør videre.
Hvis den ved hvor driverfilen er inst. kører det hele auto..
Ellers vis hvor driverfilen ligger når den spørger om det.
Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 17:36 #11
Linket til drivers.on-line indeholder flere drivere til forsk. Aztech lydkort. Det er ikke altid helt let at finde ud af hvad ens kort nøjagtigt er for et. Især hvis det er meget gammelt.

Det letteste er sgu at købe et nyt. De koster ikke meget over en "hund"
Avatar billede master-zalle Praktikant
07. august 2002 - 17:50 #12
når jeg siger den skal finde det auto så finder den ikke noget. når jeg viser den hen til den fil jeg hentede og som jeg pakkede ud siger den også det ikke er den... ér det det rigtige jeg viser den hen til??? eller hvad skal jeg vise den hen til?
Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 18:02 #13
I stedet for at lade den køre auto kan du prøve at vise "vej" med det samme.
Du kan vælge en enhed (lydk./multimedie-device) og vælge Har disk.
Så viser du hen til den mappe/fil som du har pakket ud.
Hvis der bliver sagt at der ikke er nogen driver på dette sted kan det være den forkerte driver.
Så prøv et par andre. Du kan downloade et par stykker og pakke dem ud i forsk. mapper.
Når/hvis den ikke kan finde driver i den ene mappe så vis hen til en af de andre.
Hvis det heller ikke virker så smid kortet ud på vejen og bestil 40 taxi'er til naboen. Det kan være at en af bilerne så knuser dit kort.

:-)
Ellers melder jeg pas.
Smid et svar til mig og du får dine point tilbage.
Avatar billede master-zalle Praktikant
07. august 2002 - 18:13 #14
ok......hehe
Avatar billede verden Nybegynder
07. august 2002 - 18:25 #15
vender tilbage i morgen formiddag

;-)
Avatar billede hermandsen Juniormester
07. august 2002 - 18:31 #16
Husk lige at poste linket til spørgsmålet han skal have point tilbage for... ;)

http://www.eksperten.dk/spm/243850
Avatar billede verden Nybegynder
12. august 2002 - 08:42 #17
Lukker spørgsmål !!
Avatar billede verden Nybegynder
12. august 2002 - 08:48 #18
Da der ikke er kommet noget sp. fra Master-zalle lukker jeg dette sp. for denne gang. Jeg åbner et nyt sp. hvis Master-zalle stadig har problemer og ønsker point tilbage.

Dette sp. var en udløber af sp. :http://www.eksperten.dk/spm/243850