Avatar billede deman Nybegynder
07. august 2002 - 13:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dropdown liste i dokumentet.

Kan man sætte en aktiv dropdown liste ind i en WORD DOC fil?
f.eks når man skal udfylde en time rapport worddokument, så skal man kunne vælge en sætning, ved hjælp af f.eks dropdown liste.
Jeg har prøvet med webværktøjer fra word, men de virker kun til HTML filer, jeg vil have at de skal virke i WORD.

Jeg har: Word 2000 fra, office 2000 pre (program). Og Win2000 (styresystem).
Avatar billede rvm Nybegynder
07. august 2002 - 13:52 #1
Det kan man godt, men den virker først når dokumentet bliver skrivebeskyttet.
Avatar billede Chewie Novice
07. august 2002 - 13:53 #2
Med værktøjs linien "formular" er der en knap der hedder "Rulleliste i formular" indsæt den og dobbelt klik på den ... resten giver sig selv ;o)

Chewie
Avatar billede rvm Nybegynder
07. august 2002 - 13:53 #3
Vælg "Rulleliste" fra værktøjslinien "Formularer"
Avatar billede Chewie Novice
19. august 2002 - 15:20 #4
Lukke tid !!
Avatar billede deman Nybegynder
30. august 2002 - 14:33 #5
tak chewie & RVM
Avatar billede Chewie Novice
30. august 2002 - 14:33 #6
Takker for points

God weekend