Avatar billede annamil Nybegynder
07. august 2002 - 10:26 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Tekster til faktura

Når vores kunde uskriver en faktura, kreditnota eller lignende kommer teksten faktura ikke med på fakturaen, hvad kan det skyldes?

Desuden vil kunden gerne have fire linier under teksten feltet, hvor der står cvr. nr., bankkonto mm. Er det muligt at have disse linier på alle fakturaer uden jeg skal ind og rette i rapporten.
Avatar billede wilco Nybegynder
07. august 2002 - 10:52 #1
Hej annemil

Under forudsætning af det er en xal, så...

Faktura... Kunne det være at på kundens sproglag at teksten Faktura ikke findes ?

alternativt, prøv at kikke under : Generelt/tilpasning/posteringstekster

Hvis der ikke er nogle, så F10/opret.

Her har du bl.a. teksterne som std.systemet bruger samt deres oversættelser

Det andet du søger kan du jo prøve med Ordre/tilpasning/formularbemærkninger.

Det er ikke sikkert at de kommer helt ud som du gerne vil have det, men det er enten dem, eller tilpasning af rapporten.

m.v.h.

Wilco
Avatar billede mariaf Juniormester
07. august 2002 - 11:40 #2
Samme svar til en C5. Dog vil jeg sige at det er langt det nemmeste lige at tilrette faktura med den nødvendige tekst.
Avatar billede annamil Nybegynder
07. august 2002 - 15:31 #3
Hejsa!

Endte med at skrive de fire linier i rapporten.

Da jeg om ud til klienten, var teksten FAKTURA, der hvor den skal være.

I får lov til at dele point.