Avatar billede yuksel Nybegynder
07. august 2002 - 01:02 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Start af Genial site ?

HEj til alle eksperter.

Vil lige høre om der er nogle der interresse i at være , med til at bygge et Dating site på et andet sprog end Dansk, da det findes på dank allerede.
jeg tænker på at åbner et dating side på Tyrkisk da der ikke findes nogle ordentlige dating sider på tyrkisk og + at tyrker der nede i Tyrkiet kun kender internet som chat sted og score sted, derfor er det oplagt.

jeg mangler 2 personer

1 ----- designer
1----til kodning af php af systemet

systemet skal kunne det samme som Dating.dk med dens alle funktioner .

ps. alene Istanbul har dobelt så mange ip adresse som Danmark.

skriv til mig på uranium348@hotmail.com
Avatar billede donpedrodelavega Nybegynder
07. august 2002 - 01:05 #1
Du har ret, det var da godt nok ikke mange hits der kom...
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&querytime=Fx2WjB&q=dating+tyrkey

Jeg har ikke tid, men held og lykke... :)

/ DonPedro
Avatar billede yuksel Nybegynder
07. august 2002 - 01:08 #2
Der kan i se hvad jeg mener !!!!!!!!
jeg har lavet et markeds undersøgelser og interview med over 120 personer som chatter dagliget og de glæder sig allerede til vi åbner !!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
07. august 2002 - 01:20 #3
Hvis nu jeg var dig, så ville jeg lærer lave en web side uden at bruge frontpage først der efter kunne du komme spørge folk her..... om hjælp du vil have det gratsi ... :))

MAHKUM

have a nice night yuksel ve düs :))
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
07. august 2002 - 01:20 #4
grrrrraatis
Avatar billede nocs Nybegynder
07. august 2002 - 01:48 #5
Har smidt dig en mail...
Avatar billede neteffect Nybegynder
07. august 2002 - 08:09 #6
donpedro...<- prøv med den korrekte stavemåde turkey i Google-søgningen ovenfor.
Avatar billede dgivoni Nybegynder
07. august 2002 - 09:23 #7
jeg har sendt en mail...
Avatar billede donpedrodelavega Nybegynder
07. august 2002 - 11:12 #8
neteffect >> ja det kan være at det ville give lidt flere resultater... (Gad vide hvad det er jeg har søgt på, hvad er Tyrkey med Y egentlig for noget) ?? :-D

/ a laughing Don(e)Pedro
Avatar billede yuksel Nybegynder
07. august 2002 - 13:40 #9
Kommentar til Hacicambaz, når du ikke kender folk og ikke ved hvem de er skal du ikke gøre dig klogt i om de kan lave sider eller ej med frontpage, da jeg ikke kender dig regner jeg hellere ikke med at du kender mig.
side som http://www25.brinkster.com/arkadasdate/ er ikke lavet i frontpage og der er utalige andre sider bagved som du ikke har set. Desuden hacicambaz jeg søger ikke kun hjælp her jeg søger partner der kan løfte projektet til et højre niveu.
Avatar billede styled.dk Nybegynder
09. august 2002 - 07:06 #10
Har du tjekket lovgivningen osv i landet ?

Jeg tjekker lige mit bagland idag, hvis jeg har ressourcer til det kan jeg evt. hjælpe med det hele, hvis vi selfølgelig for en hvis %´del i projektet !

Men helt klart en god ide, ikke mindst fordi vi fra herhjemme har rimlig mange erfaringer med online dating og derfor ved hvad der skal være og ikke være !

-Jonas
Avatar billede dgivoni Nybegynder
09. august 2002 - 07:49 #11
Yuksel, har du fået mit mail?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
26. august 2002 - 22:05 #12
Useriøse mennesker er der nok af !
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
26. august 2002 - 22:07 #13
jeg vil bare sige at det kræver i ligger en del arbejde i det!
Derfor må i reklamere for sitet i tyrkiet, det kræver altså en del.
plus at hvis alt skal stå på tyrkisk ville jeg nok gå i gang med at lære nogle kurser, numindre en af jer kan sproget.
Avatar billede xelmo Nybegynder
10. december 2002 - 18:00 #14
Salamalejkum !
Avatar billede yuksel Nybegynder
23. juli 2003 - 04:38 #15
jeg lukker denne spørgesmål.
Avatar billede nocs Nybegynder
23. juli 2003 - 04:51 #16
fik du lavet dit dating site? *fnis* nå ikke ;)