Avatar billede ope Nybegynder
06. august 2002 - 09:44 Der er 19 kommentarer

Sort skærm

Jeg slukkede min skærm et øjeblik og nu kan den ikke mere tændes.

jeg har prøvet at sætte den til direkte i stikkontakten,altså uden om pc'en men ak..hvad kan det være ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2002 - 09:51 #1
prøv med en anden skærm.

hvor gammel er din skærm, er der garanti på.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
06. august 2002 - 09:51 #2
den kan være brændt af
eller også kan der være en fejl med stikket
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2002 - 09:52 #3
nogle skærme viser et billede når stikket er taget ud af grafikkortet, prøv det.
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2002 - 09:53 #4
der sker en sjælden gang at man rammer en spændings max og så kan sikringen i skærmen ryge.
Avatar billede ducks Nybegynder
06. august 2002 - 10:41 #5
Har du prøvet at genstarte, eller er der overhovedet ikke strøm på skærmen?
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. august 2002 - 10:50 #6
prøv også et andet grafikkort, hvis du har mulighed for det.
Avatar billede robotten Praktikant
28. august 2002 - 15:36 #7
- og luk for dine gamle spm., fx her: http://www.eksperten.dk/spm/106351
Avatar billede fcs Novice
24. oktober 2002 - 19:47 #8
Ope>> Du bedes venligst lukke alle dine gamle spørgsmål som er åbne. Det mindste man kan gøre når man har modtaget hjælp er at dele point ud til dem der har hjulpet. Sker dette ikke indenfor 48 timer deaktiveres din bruger.

Med venlig hilsen

FCS/CoAdmin
Avatar billede fcs Novice
27. oktober 2002 - 19:47 #9
Da de åbne spørgsmål ikke er lukket og der ikke har været nogen  reaktion fra brugeren, deaktiveres vedkommende.

FCS/CoAdmin
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. oktober 2002 - 20:27 #10
hvem skal så lukke spm.?
Avatar billede robotten Praktikant
28. oktober 2002 - 08:08 #11
retaxes>> du rammer et ømt punkt...  har selv flere åbne spm. jeg deltager, hvor brugeren er belvet deaktiveret.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. oktober 2002 - 09:00 #12
robotten>> det må enten være Admin eller en af Coadmin'sene der lukker det!
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. oktober 2002 - 09:03 #13
robotten>> hvis du går til forsiden af E. vil du se at den stadig optræder under nyeste indlæg!
Virker lidt sjusket ;o(
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. oktober 2002 - 09:04 #14
måske hjælper det at give et svar ;o)
Avatar billede robotten Praktikant
28. oktober 2002 - 09:30 #15
Min erfaring er, at medmindre spm'et direkte slettes af admin'erne, sker der intet. Dvs. spm'et står pbent til tid og evighed. Mange har haft problemet oppe at vende, idet der blandt de alt for mange åbne spm., også er spm. der ikke kan lukkes, grundet deaktiverede brugere.

Forslagende har været mange. I sammenhæng med, at admins'erne har været indblandet, bør det være derse pligt at lukke spm'et. Ellers bør en tidsfrist automatisk lukke spm'et. Som med alle andre åbne spm., der har overskredet en foruddefineret tidsfrist. Men det evige spm., havd skal denne tidsfrist være?
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. oktober 2002 - 09:32 #16
man kunne indbygge en funktion der automatsik lukker spm. efter en måned, det må være passende.
Avatar billede robotten Praktikant
28. oktober 2002 - 09:55 #17
Ja, noget i den retning. Så lukkes spm. som disse også automatisk, og den evige debat om åbne spm. vil være død... yes..
Avatar billede robotten Praktikant
28. oktober 2002 - 09:57 #18
Og de lovede point vil self. til evig tid være tabt af brugererm, der har stillet spm.'et. Men self. ærgeligt, for de andre brugere, der måtte have haft ligget resurser i det pågældende spm.
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. oktober 2002 - 09:59 #19
ja, tabte point er så prisen, men den er til at leve med ;o)