Avatar billede Lasse Novice
29. august 2000 - 16:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

VBA program

Ja, som overskriften antyder, skal der laves noget i VBA. Det skyldes at vi har med excel filer at gøre.

Jeg skal have lavet et rimeligt simpelt program... altså hvis man kan finde ud af det.

Jeg har en masse filer kaldet:
barliste 19-08-00.xls
barliste 25-08-00.xls
barliste 26-08-00.xls
osv.

Dette er filer der indeholder et regnskab over en bestemt dag(Eks d. 19-08-2000). Jeg skal bruge nogle bestemte data fra hver af disse filer, så jeg kan lave et månedsregnskab. Samtidig med at jeg skal bruge noget data fra filerne, skal jeg også uddrage datoen fra filnavnet. Alle disse data skal ligger over i en månedsregnskabsfil. Denne fil findes der en prototype af, og denne skal kopieres fra prototype.xls til \"baren 08-00.xls\" hvis det er regnskab for den 8. måned.

Er der nogen der har mod på det, så er jeg evt. på ICQ 25303654... Resultatet vil selvfølgelig blive postet herinde.

Er man interesseret i flere point, kan vi også tale om det.

Avatar billede cse Nybegynder
03. september 2000 - 10:24 #1
Hvilken version af Excel ??
Avatar billede Lasse Novice
04. september 2000 - 07:17 #2
ehh, 2K
Avatar billede cktarget Nybegynder
07. september 2000 - 10:37 #3
Du kunne jo lige prøve at kontakte mig på ck@targetgruppen.dk så skal jeg se om det er noget jeg kan gøre noget ved.
Hvis der er nogle relevante filer, så send dem med. Husk at zippe det hele først.

mvh Kedde
Avatar billede cktarget Nybegynder
12. september 2000 - 12:22 #4
Jeg bliver altså nødt til at have lidt mere information omkring, hvad det er programmet skal kunne. Jeg har modtaget filerne og har kigget lidt på det, men \"fatter\" ikke en pind.

mvh Kedde
Avatar billede martinlind Nybegynder
12. september 2000 - 12:35 #5
Kan det ikke laves i excel selv, uden vba kan man ikke lave en md. regneark der bruger data fra de andre, det kunne man da i \"gamle dage\" så det kan man vel også i de nye ver. af excel
Avatar billede Lasse Novice
15. september 2000 - 07:52 #6
du er velkommen til at prøve...
Avatar billede Lasse Novice
26. september 2000 - 22:30 #7
hmmm, ingen af jer der åbenbart havde mod på det... jeg lukker spg
Avatar billede Lasse Novice
26. september 2000 - 22:30 #8
hejh ej
Avatar billede Lasse Novice
26. september 2000 - 22:31 #9
hvis i alligevel får brygget et eller andet sammen, så skal i nok få pointene
Avatar billede latoni Nybegynder
28. november 2000 - 21:24 #10
Er du stadig ved dette problem = denne opgave?
mvh
Lars
Avatar billede Lasse Novice
28. november 2000 - 21:55 #11
jeg har fået løst det...
Avatar billede latoni Nybegynder
28. november 2000 - 22:15 #12
Det var da dejligt for dig, good luck.
lt