Avatar billede kard Nybegynder
05. august 2002 - 21:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs keyboard

Leder efter et trådløs Logitech keyboard, men de steder hvor jeg har ledt, følger musen med. Jeg har allerede en Trådløs mus, så jeg vil ikke købe et sæt med begge dele...

Nogen der har set, hvor man udelukket kan købe keyboardet? Det behøver absolut ikke være et Logitech...
Avatar billede initializing Nybegynder
05. august 2002 - 21:46 #1
http://www.edbpriser.dk/hardware/tastaturer.asp

Så skal du sætte X ved USB og ellers vælge det du vil ha'...

-Martin
Avatar billede kard Nybegynder
05. august 2002 - 21:51 #2
Har kigget der, men fandt kun hvor mus medfølger... Kan du da finde nogen der?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
05. august 2002 - 21:54 #3
Hvad med at finde et godt "offer" til din gamle mus?
Jeg har selv Logitech's Cordless Optical sæt og det er jeg meget tilfreds med,så jeg kan kun anbefale dig det sæt.
Avatar billede kard Nybegynder
05. august 2002 - 22:01 #4
Rs2000: Jo, det kunne jeg da gøre. Men jeg lader lige spørgsmålet stå åbent lidt endnu...
Avatar billede kard Nybegynder
06. august 2002 - 13:07 #5
Lukker Spm. Ikke noget jeg kan bruge her.