Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
05. august 2002 - 17:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

[Vent til slutning]

Kan man, og hvordan:

    function ting () {
      [VENT TIL SLUTNING AF DOKUMENT, OG SÅ:] return bla;
    }
Avatar billede hathor Nybegynder
05. august 2002 - 17:50 #1
altså hvis du vil vente til brugeren har scrollet i bund, nej. Det skal du gøre i JavaScript eller Dhtml eller noget andet.
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
05. august 2002 - 17:59 #2
Nu tænker jeg mere på at den skal lave en print (); i bunden af skærmen, istedet for der hvor funktionen bliver kaldt!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
05. august 2002 - 18:01 #3
Der tror jeg du skal lede længe efter gnu :-)
Avatar billede teaspoon Nybegynder
05. august 2002 - 18:06 #4
var det ikke en ide af kalde den funktion i slutningen af dokumentet?
Avatar billede fangel Nybegynder
05. august 2002 - 18:09 #5
eller lave noget output buffering...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
05. august 2002 - 18:14 #6
dea_pg >> jeg havde også lige tænkt på noget output buffering, men kunne ikke lige finde en løsning.. har du et foreslag?
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. august 2002 - 18:24 #7
er det ikke en onload du vil have?

desværre kan du ikke få javascript til at vente på den måde. sålænge javascript er igang blokerer det for browseren så du kan ikke bare bruge en 'spild noget tid løkke'

del dit script op i 2 dele og lav en onload i siden der aktiverer anden del.

mvh JakobA
Avatar billede fangel Nybegynder
05. august 2002 - 18:24 #8
nej, jeg er ikke så sej til output bufferubg, endnyu... arbejder på sagen...

Dea_PG
Avatar billede jakoba Nybegynder
05. august 2002 - 18:26 #9
Ups. totalt misforstået :(
Avatar billede ttd Nybegynder
05. august 2002 - 21:49 #10
jeg kan ikke selv php men jeg ved man kan fra et andet spm..... du køre funktion sammen med en værdi nedeste i scriptet...tror jeg nok..2
Avatar billede the-gnu.dk Nybegynder
10. november 2002 - 12:14 #11
Nope...