Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 15:32 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Søger sponser til et nyt produkt.

Jeg har fået importeret et nyt produkt som jeg havde kigget på, eksperenteret og test, jeg har vist få personer produktet og de er helt vilde.. det lader til at folk er vilde efter det.

Jeg søger derfor sponsore til at jeg kan markedsføres produktet her i danmark og jeg har allerede mindst en opfindelse som jeg vil sætte patent på, det kræver noget kapital til at genneføre.

Kun seriøse tilbud...

Jeg har fået min egen butik og internetshop. men jeg vil gerne går nogle skridt videre og brænder for at markedsføre det nye produkt som mange kan få glæde af...

Jeg håber nogen her på eks. kan hjælpe mig...
hurtigst muligt.
Avatar billede verden Nybegynder
05. august 2002 - 15:43 #1
Måske var det på sin plads at beskrive, uden at gå i detaljer, hvad det er for et produkt. Det er ikke sikkert at min lokale kleinsmed vil kaste penge i et projekt med selv-optrækkende minut-ure til implementering i knaphullet :-)
Kunne du fortælle hvilken branche/produkt det drejer sig om.
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 15:50 #2
det er noget alle kan bruge både private og erhverv....
der hjemme, i bilen, computer, diskotekker, cafe'er osv...
- Og opfindelsen er mest for private....
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
05. august 2002 - 15:52 #3
Vedr. din opfindelse så kontakt Teknologisk Innovation www.tekinno.dk og få dem, eller et andet af dem udpeget innovationsmiljø, til at hjælpe dig.

Vedr. dit produkt:

Har du eneret på forhandlingen af produktet i Danmark ?? ... i Norden ??
Hvor stort er kundepotentielet ?
Er der konkurrenter på markedet, der skal tages hensyn til ?
Foreligger der en foretningsplan inkl. distributionskanaler ?
Hvad er dit økonomiske behov ?
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2002 - 16:00 #4
jeg er nu mest interesseret i at vide hvad det er... det er for lidt at sige hvor det kan bruges og hvem det er til
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 16:02 #5
Ifølge en advokat jeg har ringet til, er der ikke sådan eneret på import af en vare, andet end man kan får special aftale med producenter/fabrikken om porduktet som jeg så har gjort. produktet bliver solgt lidt til sverige og enkelte tilfælde til finland ifølge producentet...

Produktet findes ikke rigtig i danmark.. kun få import via andre shop på nettet som sælges få færdige kit.

Planen var at kunne sælge til private og leverence til firma'ere efter bestilling og måske med håndværker kunst kan dette service ydes fra firmaet selv.

Jeg har fået importet såkaldte minimusbestilling, som jeg har fået forhandlet mig til...

jeg kan ikke sige med sikkehed nu om 50-100.000 kr er nok. men skal dække dække markedsføring, banner på bilen - brouchure som skal sendes til firmaer/diskotteker og cafeer. og få købt større ind til lager.

Men gøre gerne det så godt jeg kan, og en ekstra hjælpende hånd ville gøre chancen større
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 16:04 #6
jeg er begyndt at sælge produktet som kan ses.

http://www.cyberbox.dk/elwire.php?tst=6&elw=elwmain  <--- produktet
http://www.cyberbox.dk/gallery.php?ga=wires&tst=7    <--- gallery med produktet
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 16:07 #7
jeg vil gerne visse det mere frem end bare igennem end hjemmeside...

da jeg selv er helt vild med produktet ville jeg også gerne prøve om andre også kan får glæde af det ligesom mig....

der er ingen grænser hvad produktet kan bruges til.

Håndværker, kunstnere ville jeg også gerne have fat i på et tidpsunkt, så firmaet kan levere og montere produktet hos erhverskunder.. feks. diskotekker..
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 16:21 #8
Hvad synes i om så produktet????
Avatar billede dna Nybegynder
05. august 2002 - 16:25 #9
Det er et meget cool produkt, selvom jeg ikke liiiiige ved hvad jeg skulle bruge det til! :-)

dna
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 16:29 #10
Jeg satte alle farve med i bilen en aften sammen med en kameret og tog en tur en torsdag aften og kørte igennem byen.. lad mig sige vi fik MEGET opmærksomhed... du kan jo pynte alt.. juletræ, sætte det op i kanterne i værelserne i den farver du har lyst. På cykel. rundt om bæltet..
Til sikkerhed osv osv...
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 16:36 #11
... øh der blev vist stille her
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 17:10 #12
.
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
05. august 2002 - 17:10 #13
Ja det ser ud til at være et fint produkt til en klar ungdommelig målgruppe - Storartet !

Målgruppe med sådanne produkter er ikke liiiiige mig, så:

Held & Lykke derude :)
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 17:10 #14
ups.. det var ikke mening.. der var nemlig ingen der svarede
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
05. august 2002 - 17:13 #15
Tilmeldt din butik på www.i-butikker.dk.

Det er en shopping guide med e-butikker.

Her er det direkte link: http://www.i-butikker.dk/?status=tilmeld
Avatar billede dmcn Praktikant
05. august 2002 - 17:20 #16
GloWire er nu ikke specielt nyt. http://www.g-data.dk/neonwire.php eks. har haft det i mindst et par måneder.
Avatar billede funguy Nybegynder
05. august 2002 - 17:25 #17
Jeg tænkte på... Hvordan fungere de kits? Slutter man bare de lysende ting til en stikkontakt eller hvordan virker det?
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 17:40 #18
normality...

Ja glowire er ikke nyt.. men g-data som sagt har kun brugt det til et formål nemlig PC cabineter og så kun en enkel produkt..

Ellers har man ikke hørt det i DK... altså til almindelig forbruger en casemod folk..

også så i øvrigt så er glowire et internetshop glowire eget trademark.. som ikke er det oprindelig produktnavn, de køber og videre sælger produktet videre.. ligesom andre it butikker..

funguy... der findes mange forskellige transformator'ere nogle af dem kører på batterier som også kan tilsluttes adapter mens andre er klar til indbygning i biler, PC og andet. og så er der dem der kan tilsluttes dirkete til 220v, som kører 10-30 meter osv..
Avatar billede maxburner Nybegynder
05. august 2002 - 17:44 #19
Jeg har valgt at tage hele produktet og alle de ting der medfører
Avatar billede morten20 Nybegynder
15. august 2002 - 10:06 #20
Jeg har importeret lignende produkter fra Hong Kong & USA for 5 år siden, så nej produktet er ikke helt nyt :-)

Men der var rigtig god indtjening på produkterne, men om markedet for neonlys stadig er der idag tør jeg ikke sige....
Avatar billede maxburner Nybegynder
15. august 2002 - 10:29 #21
Oki...

Jeg har ikke reklamere for dem endnu, men dem jeg har vist i omgangskreds og lidt ud, synes at det er fedt og har solgt nogle kit ud...indtil videre...

Jeg ved heller ikke om der er market for det idag, men nu vil jeg selv forsøge... jeg vil nemlig gerne importeret noget andet til DK, i forvejen er danmark ikke ligefrem det land der bliver importeret mest nye ting, bare at tage til malmø og går rundt i deres forretningen så er der store forskel og større udbud af sortement...end der er herhjemme.. jeg ved ikke om danskerne er bange for nye ting og holder sig til det enkelte lille sortement eller hvad...

Jeg synes at IT-market i DK er efterhånden mættet og konkurrence er hård. Nyt engang imellem kan vel ikke skade :))
Avatar billede morten20 Nybegynder
15. august 2002 - 10:58 #22
Der bliver rent faktisk importeret ret mange varer til DK, problemet er bare at mange af dem ikke blvier markedsført på den rette måde, og derfor aldrig kommer til syne i markedet.

IT-markedet er en hård branche, men måske en niche som casemods kunne kalre sig godt i DK.

Hvis du er interesseret i at snakke mere omkring markedsføring af produkter, så kan du skrive til mig på info@e-builder.dk eller evt. tage et kig på www.e-Builder.dk
Avatar billede maxburner Nybegynder
15. august 2002 - 12:06 #23
Jeg vil gerne høre mere om markedsføring, fremgangsmåden, reklamer osv....
Avatar billede morten20 Nybegynder
15. august 2002 - 13:05 #24
Skriv venligst din mail eller send mig en mail, så kan jeg lave en nærmere beskrivelse af hvordan du markedsføre dit produkt til succes på det danske marked.

info@e-builder.dk / www.e-builder.dk
Avatar billede maxburner Nybegynder
15. august 2002 - 13:46 #25
Min email er webmaster@cyberbox.dk