Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
05. august 2002 - 14:42 Der er 8 kommentarer

DVD virker ikke!!!

Jeg har lige købt en nu computer med dvd-drev, men det virker ikke... Når jeg sætter en dvd i sker der intet. Hvis man kigger under "Denne computer" og klikker på mit dvd-drev når der er en dvd i siger den "indsæt en cd" eller noget lignende, hvad er der galt???
Avatar billede loonz Nybegynder
05. august 2002 - 14:44 #1
Har du sørget for, at du har software, som kan afspille DVD. Man kan nemlig ikke se DVD i f.eks. Mediaplayer.
Prøv programmet PowerDVD, finder lige link.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2002 - 14:44 #2
Spin'er den op?
Er dit drev låst?
Hvilken kode er DVD'en?
Funker det med en alm. CD?

(hedder ik' spørgejørgen :o)
Avatar billede loonz Nybegynder
05. august 2002 - 14:44 #3
Avatar billede peet-49 Novice
05. august 2002 - 14:59 #4
DivX virker fint også, kan hentes på www.download.com
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
05. august 2002 - 15:00 #5
Jeg har powerdvd og jeg ved ikke om den er låst eller vilken kode det er, men den virker med normale cd'er
Avatar billede onlinespil.tk Nybegynder
05. august 2002 - 17:33 #6
Er der ikke nogen der har en ide???? Er mit drev bare dødt eller hvad??
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2002 - 09:14 #7
Prøv http://perso.club-internet.fr/farzeno/dvdf/driveinfo21.exe den checker om DVD-drevet er låst
Avatar billede peet-49 Novice
06. august 2002 - 09:27 #8
Alle DVD og BRÆNDERE virker som normale Cdèr