Avatar billede hhc00z Nybegynder
05. august 2002 - 12:16 Der er 9 kommentarer

Hotmail konto til Outlook...?

Hvad skal jeg skrive i POP3 rubrikken, hvis jeg vil have min hotmail-konto over i min Outlook?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2002 - 12:19 #1
Hotmail kører ikke POP3 - du skal vælge HTTP når du opretter den
Avatar billede dmdisco Nybegynder
05. august 2002 - 12:19 #2
brug outlook express til hotmail adresser, outlook kan ikke køre med hotmail adresser
Avatar billede djengis Nybegynder
05. august 2002 - 12:20 #3
Hotmail er desværre også blevet griske, så man skal betale for at udnytte pop3 servicen i sin outlook (express)!!
Avatar billede dmdisco Nybegynder
05. august 2002 - 12:21 #4
nej det er lige omvendt man skal betale for at bruge sin pop3 i hotmail
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2002 - 12:21 #5
hmmm... når du skal oprette den i Outlook skal du vælge HTTP - og JO, Outlook KAN køre med Hotmail adresser.
Avatar billede snowball Novice
05. august 2002 - 12:30 #6
Outlook Express: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q220852&

Outlook kan ikke direkte, men kan dog alligevel, dog først fra Outlook 2000 og opefter ! http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;[LN];Q234704

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
23. januar 2003 - 12:53 #7
Det gør den avtomatisk ved min computer så jeg ved ikke hvad der er galt...
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. januar 2003 - 13:00 #8
Lukketid????
Avatar billede professoren Nybegynder
23. januar 2003 - 15:05 #9
du kan via outlook hente mail fra flere koni, også hotmail
indgående mailserver: POP3 f.eks. pop3.cybercity.dk
udgående mailserver: SMTP f.eks. SMTP.cybercity.dk