Avatar billede snowpark Nybegynder
05. august 2002 - 06:45 Der er 5 kommentarer

online

Hej
Jeg har et problem med min laptop, jeg befinder mig i California lige nu og kan ikke gaa online..
Jeg har lige opgrade den til Win XP, Laptop er koebt i USA + Win XP,(virkede i danmark).
Jeg bruger Adsl med router, via hub.
Den viser at der er en 'lokal area connection", men naar jeg har sat Eksplorer op som min internet forbindelse virker det ikke.
Jeh har snakket med nogle herover, og de siger at det maaske kan vaere min netvaerks kort der er noget i vejen med, men det kan jeg ikke forstaa, for det det virkede inden jeg rejste (med XP og Adsl)
Jeg har opgrade mine toshiba drivers.
Jeg haaber I kan hjaelpe mig ?
Pa forhaand mange tak
Best regards
Bryan
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. august 2002 - 06:47 #1
har du geninstalleret Windows ? hvis du har, skal du prøve at check internet indstillingerne i din Internet Explorer.. mht. proxy, og forbindelse gennem lan (ikke dial-up)..

/theSurfer.
Avatar billede snowpark Nybegynder
05. august 2002 - 18:27 #2
jeg har geninstalleret XP 3 gange, hvad er det jeg skal check: mht. til  proxy, naar den forbinder til nettet, tjekker den jo proxy indstil.
Det med lan, hvad skal den staa paa?
Jeg er virklig ude hvor jeg ikke kan bunde!!!!
Soo please help meeeee
Bryan
Avatar billede thesurfer Nybegynder
05. august 2002 - 19:06 #3
cool down, dude.. :)

eng version af IE:

menuen Tools > Internet Options > fanen Connections. her skulle der ikke stå noget i "dialup"-sectionen. Klik på "Lan-settings" i Lan-sectionen, og sæt kryds i "automatically detect settings", OK hele vejen.

prøv så en eller anden url og se om det virker..

/theSurfer.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 02:22 #4
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. maj 2005 - 18:06 #5
yellow... sker der noget her?