Avatar billede spiers Nybegynder
04. august 2002 - 20:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

IIS server i XP Home

Goddag, jeg har lige et spørgsmål som jeg MEGET gerne ser besvaret da jeg skal til at lave noget asp noget :)

Det ligger sådan at jeg har Windwos XP home, og så var det lige at jeg så på www.html.dk at de skrev noget med at man ikke kunne sætte sådan en IIS server op i XP Home.

Nu da i er sådanne kloge hoveder der jo MEGET gerne vil hjælpe fortabte sjæle som mig ;) - HVORDAN GØR JEG :`( ???? (Hvis det altså kan lade sig gøre.. )

I følge dette usenet indlæg kan dette lade sig gøre, men det er lidt for teknisk for mig http://groups.google.com/groups?selm=3c3c9b9d.518663173%40news :)

Så lidt lettere metoder ser jeg gerne at der bliver anvendt

Det var alt

//spiers
Avatar billede kau Nybegynder
04. august 2002 - 20:16 #1
har same problem
Avatar billede spiers Nybegynder
04. august 2002 - 20:16 #2
Der kan godt snakkes TOP points hvis der bliver givet et svar der føre til success :)
Avatar billede freud Nybegynder
04. august 2002 - 20:30 #3
Det er sku ikke så meget at gøre, det kan ikke lade sig køre at køre IIS eller PWS i XP Home............. :-( , sur røv - jeg har selv stået i samme situation og har været nød til at købe XP Pro

Du kan tjekke http://www.eksperten.dk/spm/241619 - det er det spørgsmål som jeg oprettede da jeg havde problemer med XP Home
Avatar billede spiers Nybegynder
04. august 2002 - 20:39 #4
Tak for svaret - men som jeg sagde ville jeg give points til den der finder løsningen ;)

så blive rjeg vil nød til at opgradere til xp pro....!

//Spiers
Avatar billede spiers Nybegynder
04. august 2002 - 20:39 #5
Dette Spørgsmål er lukket
Avatar billede jensen_123 Nybegynder
05. august 2002 - 10:04 #6
Man kan da downloade en PSW på microsoft hjemmeside. Skal jeg komme med et link