Avatar billede jacob_m Nybegynder
04. august 2002 - 20:00 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Vuder lige denne side..

Dette her er de fremtidlige design til http://www.greyz.dk det ligger på http://www.propaganda.h4f.dk/greyz.html

- The greyz crew
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2002 - 20:05 #1
Den er fed meget stilrent og flotte lyse farver det er nogle flotte menuer og du har valgt en go' skrifttype.. Men et andet logo ville pynte på det og så hedder det javascript og ikke javescript :D
Den er helt sikkert federe end den gamle :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
04. august 2002 - 20:07 #2
Det ser rigtig godt ud.
et proffesionelt look.

Men der mangler en masse farver.
Du bruger næsten kun sort/hvid.

Den kunne komme til at se helt anerledes ud med nogle flere farver.
En skarp kontrastfarve måske.. orange, gul, rød, blå.
Det ville gøre underværker :)

Men ellers er den opbygget som så mange andre sider. Nem at finde ud af.

ps.. nærrighund :-) smid lige nogle flere points i end 0
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2002 - 20:08 #3
Fede nyheder! :D
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. august 2002 - 20:09 #4
Syntes det er super :)
Det der gør det fedt er at det er enkelt brugervenlig og aligevel har i fået plads til lidt lækre detaljer i designet.
Noget jeg måske savner er et par faver :)
Ik så meget at sige mere andet end få det lavet færdig så vi kan kommer ind og bruge sitet ;)

Foresten kommer til at tænke på de gode gamle builder dage når jeg ser jeres opbygning på midter sektionen ;)

/Michael Knudsen
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. august 2002 - 20:11 #5
pps  et par point ville være cool  håber da ikke du skal være admin på et site der bruger point når du selv er så nærig ;)
Avatar billede jacob_m Nybegynder
04. august 2002 - 20:12 #6
HEHE.... Mange tak for de fine ord... men det er egten lig ikke mig i skal takke.. Det er Rune Heickendorf....
Avatar billede sesam Nybegynder
04. august 2002 - 20:17 #7
Cool - Kun en lille ting: I dine overskrifter bruger du en fed font, men den er bare ikke så pæn når den er smooth - hvis du ved hvad jeg mener.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
04. august 2002 - 20:20 #8
Hvis det er en so f.eks "NY fra greyz" så er det et billede..
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. august 2002 - 20:21 #9
sesam > Jeg vil faktisk give dig ret. Den font egner sig ikke til at blive blæst om i den størrelse og samtisdig være 'Sharp'..

Retter det senere.
Avatar billede jacob_m Nybegynder
04. august 2002 - 20:24 #10
Det skal lige siges at runeevers er desgineren... Faktisk ham som skal have AL rosen..
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2002 - 20:26 #11
Runeevers>> Du er fandeme go' til det der!!
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. august 2002 - 21:38 #12
Overskrifterne rettet :o)
Avatar billede milo Nybegynder
04. august 2002 - 22:42 #13
fiskefilet siger jeg så til dig rune
Avatar billede milo Nybegynder
04. august 2002 - 22:43 #14
fiskefilet = smukt arbejde på syd yemensk
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. august 2002 - 22:44 #15
milo > Tak for det siger jeg så. Har selv tit tænkt på det samme.
Avatar billede milo Nybegynder
04. august 2002 - 22:49 #16
du er en sukker-knag(e).

Til jer andre, lidt internt sort guf ;)
Avatar billede roedz Nybegynder
04. august 2002 - 23:11 #17
Jeg har lige en lille ting, som jeg tror kunne gøre det endnu federe, hvis resten af siden også fik den kant som fx din menu har ... bare en ide :o)=

Roedz
www.9ia.dk
Avatar billede mizzd Nybegynder
10. august 2002 - 16:32 #19
Det ligner 100.000 andre sider på nettet.. Pænt lavet, men ALT for almindeligt.

- Danielle
www.mizzd.dk