Avatar billede t23 Nybegynder
04. august 2002 - 18:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TFT skærm ødelagt

Jeg er kommet til at træde på min bærbar computer...ØV

Det resulteret i at i skærmen er der kommet en stor "stjerne".

Er det noget man kan gøre...
Kan man købe en seperat skærm 14,1" (14,4") TFT ?

Please Hjælp...
Avatar billede been Nybegynder
04. august 2002 - 18:36 #1
Nu ved jeg ikke hvilken type det er, men genrelt kan jeg sige at det er MEGET dyrt at skifte skærm på en bærbar. Mit bud er, at du evt. køber en almindelig TFT skærm (bordmodel) så har du da i det mindtse stadig glæde af din pc ?
Eller se om du kan finde en anden brugt model magen til du kan købe billigt (en med en anden defekt end skærmen) ?
Avatar billede tblaster Nybegynder
04. august 2002 - 18:37 #2
Du kan købe en ny skærm til din bærbar men det koster en del så hvis din computer ikke er temmelig ny så kan det tit betale sig at købe en helt ny bærbar!