Avatar billede okse Nybegynder
04. august 2002 - 15:39 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Dj Programmer og....

hva´ jeg vil spørge om der er npgen der kender nogle DJ programmer hvormed man kan lave nogle fede sange ...
og om man kan lave wav filer i fomatet "8 kHz 16-bit mono" ud af en anden lyd fil af en eller anden art ... eller hvis man selv laver en lyd ...

??? help me

okse//
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 15:46 #1
Fruity Loops er et stort program, hvor du laver dine egne lyde, og mixer dem sammen.
Avatar billede spike. Nybegynder
04. august 2002 - 15:46 #2
dance ejay 2.0, mener der er en trial (nemt at bruge)
Avatar billede codie Nybegynder
04. august 2002 - 16:02 #3
Alle former for e-Jay er nemme at bruge, jeg ville nok foretrække at bruge enten Dance(2) eller Rave.. Og jo tak, Rave er den fedeste ;)
Avatar billede codie Nybegynder
04. august 2002 - 16:03 #4
BTW - Har selv mixet nogle okay sange i e-Jay, så det KAN skam sagtens lade sig gøre :)
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 20:49 #5
Ejay er for "småt"
Alle sangene ligner hinanden på en eller anden måde, hvis man vel at mærke bruger de indbyggede samples.
Hvis man ikke vil bruge dem, så er programmet ikke en dart værd...
Avatar billede hermandsen Juniormester
05. august 2002 - 01:07 #6
Hvis du har den store penge pung klar, så kan jeg anbefale Steinberg Cubase VST + diverse midi-moduler + mikrofon til sang, så er du godt på vej! Dog tror jeg ikke det er hvad du søger! ;)
Avatar billede okse Nybegynder
05. august 2002 - 13:25 #7
øhh, helst så gratis som muligt :) ...
og hvis det er må i gerne ligge links ;)
Avatar billede dropkick Nybegynder
05. august 2002 - 21:38 #8
Jeg har Fruti Loops, hvis du vil ha' det...
Avatar billede hermandsen Juniormester
06. august 2002 - 09:10 #9
>>dropkick
Øhhh... Koster det ikke penge?!? Jeg vil da ikke ha' noget i mod det hvis du giver okse din version, meeeeen....
Avatar billede bongobride Nybegynder
06. august 2002 - 14:37 #10
Cubase er faktisk også kommet i en noget billigere version, til omkring 400kr...
Avatar billede okse Nybegynder
07. august 2002 - 14:40 #11
jeg vil ikke gi´ en flad øre for det lort ...
GRATIS da ...
og at ligge nogle links ...
Avatar billede overload.dk Nybegynder
07. august 2002 - 14:46 #12
mixman.com
Avatar billede okse Nybegynder
08. september 2002 - 10:31 #13
det her problem løber jeg altid ind i ?!?
jeg siger GRATIS men får link til noget man skal betale for ...
så må jeg droppe det med at live super DJ! :)
lukket!...
Avatar billede codie Nybegynder
08. september 2002 - 12:07 #14
Du sagde gratis midt inde i spørgsmålet ! Og at det skulle være så gratis som MULIGT ! Tror nu ikke at du finder særlig mange gode programmer, så længe du ikke vil betale..