Avatar billede patrick18 Nybegynder
04. august 2002 - 14:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

FTp

Hej skal have et helt enkelt ftp server program
vil gerne have et direkte link til det og vil gerne have en readme med så jeg kan sætte det op på dansk helst tak
Avatar billede jsn Nybegynder
04. august 2002 - 15:08 #1
Avatar billede patrick18 Nybegynder
04. august 2002 - 19:39 #2
kan ikke bruge skal have et meget meget meget letterer ftp program
Avatar billede tumben Novice
04. august 2002 - 23:19 #3
http://www.typsoft.com/  nemmere kan det vist ikke gøres !! jeg aner intet om ftpservere...det tog mig 2 minutter at få det til at køre
Avatar billede patrick18 Nybegynder
05. august 2002 - 12:10 #4
skal have et enu letterer man et hvor når m,an trykker på et lyn så starter det
Avatar billede tumben Novice
05. august 2002 - 15:09 #5
aar man ..hør nu ..du installerer..og du starter programmet..du går ind i usersetup, og tilføjer en user..og du vælger et bibliotek hvor dine filer skal ligge..det kan vist ikke blive lettere. Laver du grin ????
Avatar billede tumben Novice
05. august 2002 - 15:18 #6
Ps..hvis det er fordi du ikke kan engelsk..så installer..så kan jeg guide dig igennem opsætning :-)
Avatar billede jsn Nybegynder
05. august 2002 - 15:19 #7
det tror jeg han gør for der findes ikke noget nemmere end bulletproof.. :)
og den der med lynet er i bullet
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
05. august 2002 - 15:21 #8
www.bulletproof.com mener jeg ellers ved jeg det ikke
Avatar billede jsn Nybegynder
05. august 2002 - 16:06 #9
det link jeg har smidt er til bullet ;)
Avatar billede patrick18 Nybegynder
05. august 2002 - 19:50 #10
nej nej nej nej nej

Jeg laver ikke grin jeg vil gerne have et ftp program med dansk manuel tak!
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2002 - 20:01 #11
Der er ikke lavet nogen med dansk manual - så tag imod tumben´s bud om at guide dig igennem indstillingen. :)
Avatar billede patrick18 Nybegynder
10. august 2002 - 23:02 #12
LUKKER DETTE INGEN AF DEM ER NEMME AT BRUGE