Avatar billede martinskovmand Nybegynder
04. august 2002 - 14:30 Der er 2 kommentarer

glemt password...Reg.base/cookies??

hej har mangler et meget hurtigt svar... jeg har mistet mit password i et spil(diablo2) passet er til min acc som jeg har logget på med min pc men nu har jeg været på ferie og glemt mit pass. men da jeg logger på intrernettet med den acc og det pass. er det så ikke muligt at finde den i cookies/reg.base eller et eller andet ved ikke? hmmmm jeg mangler et meget hurtigt svar derfor udlover jeg 200 points....
på forhånd tak. Martin.:)
Avatar billede bufferzone Praktikant
04. august 2002 - 18:44 #1
Det er selvfølgelig muligt, men jeg tror ikke det bliver let at finde og heller ikke at få passwordet frem i klart sprog hvis du finder en fil hvor det ligger i.

Hvis der er tale om det password du bruger til at logge på din PC med, er det en hélt anden sag. Dette password finds i repair biblioteket i _.sam filen, der kan crackes. Jeg vil anbefale at di køre en rdisk /s først, da du så er sikker på at sam filer er opdateret
Avatar billede martinskovmand Nybegynder
05. august 2002 - 07:46 #2
k men det kan jeg desværre ikke bruge jeg mangler info om det jeg søger... nemlig spillet