Avatar billede mike_t Nybegynder
28. august 2000 - 21:30 Der er 7 kommentarer

Svarside

Jeg har lavet en formular med nogle spørgsmål med radiobuttens. På min svar side har jeg indsat confirmfelter og ved afsendelsen af svarene bliver de også opdateret i confirmfelterne, men de data som FP selv generer, hvordan slipper jeg for dem, for jeg får svarene vist to gange på min svar side
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. august 2000 - 23:27 #1
Prøv at skrive din kode her, så kan vi se på det!
Avatar billede mike_t Nybegynder
29. august 2000 - 21:23 #2
her er koderne for spørgesiden i skarbet udgave:

<body>

<h1>Selvtest</h1>

<hr>

<p>&nbsp;</p>

<form METHOD=\"POST\" action=\"_vti_bin/shtml.dll/teststyr.html\" webbot-action=\"--WEBBOT-SELF--\">
  <!--webbot bot=\"SaveResults\" U-File=\"svarstyr.htm\" S-Format=\"HTML/BR\" S-Label-Fields=\"TRUE\" B-Reverse-Chronology=\"FALSE\" S-Builtin-Fields U-Confirmation-Url=\"svarstyr.htm\" startspan --><input TYPE=\"hidden\" NAME=\"VTI-GROUP\" VALUE=\"0\"><!--webbot bot=\"SaveResults\" endspan i-checksum=\"43374\" --><p>1. Hvad
  er en hest</p>
  <blockquote>
    <p><input TYPE=\"RADIO\" NAME=\"sp1\" VALUE=\"et dyr\"> et dyr <br>
    <input TYPE=\"RADIO\" NAME=\"sp1\" VALUE=\"en bil\"> en bil <br>
    <input TYPE=\"RADIO\" NAME=\"sp1\" VALUE=\"ved ikke\"> ved ikke <br>
    <br>
    </p>
  </blockquote>
  <p>2. Hvad er en fisk</p>
  <blockquote>
    <p><input TYPE=\"RADIO\" NAME=\"sp2\" VALUE=\"en ubåd\"> en ubåd <br>
    <input TYPE=\"RADIO\" NAME=\"sp2\" VALUE=\"et dyr\"> et dyr <br>
    <input TYPE=\"RADIO\" NAME=\"sp2\" VALUE=\"ved ikke\"> ved ikke <br>
    <br>
    </p>
  </blockquote>
  <p><input type=\"submit\" VALUE=\"se resultat\" name=\"send\"> <input TYPE=\"reset\" VALUE=\"slet\" name=\"slet\"> </p>
</form>

<hr>
</body>

Og svar siden:

<body>

<p><big><big><big><big><big><big>Velkommen </big></big></big></big></big></big></p>

<hr>

<table border=\"1\" width=\"100%\">
  <tr>
    <td width=\"25%\">Svar 1</td>
    <td width=\"25%\"><!--webbot bot=\"ConfirmationField\" S-Field=\"sp1\" startspan --><strong>sp1</strong><!--webbot bot=\"ConfirmationField\" endspan i-checksum=\"50192\" --></td>
    <td width=\"25%\">et dyr </td>
    <td width=\"25%\">

  </tr>
  <tr>
    <td width=\"25%\">Svar 2</td>
    <td width=\"25%\"><!--webbot bot=\"ConfirmationField\" S-Field=\"sp2\" startspan --><strong>sp2</strong><!--webbot bot=\"ConfirmationField\" endspan i-checksum=\"50196\" --></td>
    <td width=\"25%\">en ubåd</td>
    <td width=\"25%\">&nbsp;</td>
  </tr>
</table>
</body>

Håber det hjælper
Avatar billede wof Nybegynder
01. september 2000 - 07:41 #3
Prøv at brug Notepat til dine hjemmesider.
Avatar billede mike_t Nybegynder
04. september 2000 - 14:14 #4
det var hjælp til fejl i koden jeg var ude efter ikek at jeg skulle bruge noget andet programmel
Avatar billede mrs Nybegynder
10. september 2000 - 14:44 #5
Hvis du går ind i egenskaber for formularen (ved at højreklikke), kan du ved at trykke på indstillinger og derefter fanebladet \"Gemte felter\" slette de felter som Frontpage gemmer.
(Jeg har kun brugt denne funktion, til at bestemme hvilke felter jeg vil modtage fra brugeren, så jeg ved ikke om den virker til en confirmside)
Avatar billede mike_t Nybegynder
17. september 2000 - 10:41 #6
mrs det virker desværre ikke, men nu tror jeg at jeg har løst problemet. Man bliver nødt til at sende svaret til to adresse for at ungå den redundans der opstår. Så er det bare med at løse problemet omkring sletning af den ekstra fil, for den vokser meget hurtigt.
Avatar billede phylox2 Nybegynder
21. september 2000 - 15:53 #7
Kan vi få en afslutning på dette spørgsmål?