Avatar billede boney_m Nybegynder
06. juli 1999 - 20:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ASP

Hej med jer kloge.
Jeg er komplet uerfaren mht. ASP, men har netop fået et ASP site, da jeg er sikker på at tingene nok skal komme med tiden. Jeg har dog bare ingen tålmodighed og fandt så jer! Jeg har et site, der giver hjælp bla. vedr. virus. Har hidtil lavet en side for hver "hjælp" eller virus, men vil gerne anvende access som "opbevaring"-. Er nogen i stand til at hjælpe mig - evt. via email, således at jeg kan få mit site op at køre med database adgang?
Vil være meget taknemmelig for starterhjælp. PS. Hvordan starter jeg op med PWS, så jeg kan se hvad jeg laver og om det virker.
Avatar billede boney_m Nybegynder
06. juli 1999 - 21:08 #1
Undskyld, men jeg burde nok have lagt den under ASP.
Avatar billede villadsen Nybegynder
06. juli 1999 - 21:46 #2
Boney,

Du installerer PWS fra win98 cd'en hvis du har win98. Det er ret lige til egentlig.

Hvis du har win95/NT installerer du den fra NT option pack 4.

Jeg vil anbefale dig at købe en bog, da der kommer mange mange store og små spørgsmål undervejs mht. databaser/asp/servere osv.

Du er da altid velkommen til at skrive en email, men ellers er det nok bedst her på eksperten, så andre i din situation kan få gavn af det også.

Prøv også at kigge nogle af spørgsmålene i asp-kategorien igennem. Der ligger mange svar allerede.

mvh
villadsen
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
06. juli 1999 - 21:52 #3
Hvis du mangler en skabelon til det med Access databasen så skriv en mail og jeg skal lave det for dig
Avatar billede boney_m Nybegynder
06. juli 1999 - 22:22 #4
Jeg HAR installeret PWS, på dansk - oveni en engelsk version af win98 SE.
Jeg HAR bestilt en bog - "Beginning ASP ver. 2.0". Har nogen et godt forslag til opsætning af siden. Kig evt. forbi på goldenplace.dk - IT-nyheder og VIRUS siderne ville jeg gerne have i en db og et kald fra et link skulle da sætte den pågældende tekst ind på en side. Lyder dette svært, eller er det i virkeligheden pærenemt for specialister som jer?
Jeg er på ICQ med nr. 2453401.
Avatar billede boney_m Nybegynder
06. juli 1999 - 23:13 #5
1271441... --- jeg kunne godt tænke mig at se din løsning .. har du en email, jeg kan kontakte dig på?
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
07. juli 1999 - 00:50 #6
Det burde være nemt at lave email: asp@michael-jensen.dk
Avatar billede boney_m Nybegynder
10. juli 1999 - 00:12 #7
Ok Michael. I forventning om at du har ret, tildeler jeg dig hermed de 30 points.
Avatar billede boney_m Nybegynder
10. juli 1999 - 00:25 #8
- men uheldigvis tilfaldt de Villadsen -. :-) - åbenbart fordi han var den eneste der kom med et svar - dine var tilsyneladende kun kommentarer - måske kan webmaster allokere om ?