Avatar billede -nero- Nybegynder
04. august 2002 - 11:58 Der er 3 kommentarer

Playstation 2

Kan man ikke bruge både ps2 og ps1 memorycard til ps2?
Jeg har en masse ps1 spil som jeg ikke kan gemme på mit ps2 memkort, og et ps1 kort vil den ikke gemme på. Er der nogen som ved om det er noget man kan gøre noget ved?
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
04. august 2002 - 12:05 #1
erfaring >> jeg kan godt gemme ps1 spil der er spillet på en ps2... men det skal være på ps1 memorycard..
Avatar billede nak-m Nybegynder
04. august 2002 - 12:06 #2
min ps2 kan godt gemme på psx kort ... vel og mærke hvis det er et psx spil jeg spiller!
Avatar billede -nero- Nybegynder
04. august 2002 - 18:32 #3
jeg har både ps1 og ps2 memkort, og den vil ikke save på ps1 memkortet