Avatar billede kedde16 Nybegynder
04. august 2002 - 10:48 Der er 10 kommentarer

Computer går ud!

HEj!

Min lillebrors computer har det med at genstarte (ligesom at klikke på reset knap) i Warcraft 3 hvad kan der være galt har prøvet at scandisk og Defragmentere men det hjalp heller ikke.

På forhånd taK!
Avatar billede riversen Nybegynder
04. august 2002 - 10:50 #1
det kan sagtens være temperaturen der bliver for høj...den stiger jo når man begynder at spille. Hvad med andre ligså krævende spil
Avatar billede konex Nybegynder
04. august 2002 - 10:50 #2
Denne computer - egenskaber - avanceret - start og genoprettelse (indstillinger) her inden er der noget der hedder systemfejl - genstart automatisk - hvis du fjerner fluebenet her stopper den med genstart,

og så kan du kigge i logge efter hvilke fejl det er den laver.
Avatar billede klodoven Nybegynder
04. august 2002 - 10:50 #3
Det kan entetn være et varmeproblem eller et strømproblem....Hvis computeren ikke får nok strøm til at holdes i gang, genstarter den....

Specifikationer på dit system?
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
04. august 2002 - 10:54 #4
Jeg har selv lige fået min com tilbage fra reparatør og grunden til min ikke virkede var at den kørte normalt på 85 grader :O
Avatar billede peet-49 Novice
04. august 2002 - 10:55 #5
Det kan også være en defekt ramblok.
Avatar billede kedde16 Nybegynder
04. august 2002 - 18:30 #6
hmm den er ikke sørlig varm cpu ca. en 30 grader hmm det er ikke en ny pc syntes ikke den har gjordt det før men prøver disse forsøg
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
04. august 2002 - 18:59 #7
hej der har selv haft sammen problem med min computer TB900Mhz med GF2 da var det er defekt grafikkort og det tog lang tid at finde ud af og en større strømforsyning, fejlen kom kun nogle gange mogle gange efter en 1 time eller mere. så prøv at bytte grafikkort med en du kender :-)
Avatar billede klodoven Nybegynder
05. september 2002 - 20:33 #8
Har du fået klaret dit problem? :D
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
10. november 2002 - 11:21 #9
lukkes der snart
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
20. april 2004 - 18:38 #10
lukketid