Avatar billede beldring Nybegynder
04. august 2002 - 03:14 Der er 29 kommentarer

"You got mail"-program??

Hej.

Jeg har set i mange film, at der popper en side op og siger "You Got Mail", når man har fået en email, og mit sp. er så:

Kender i nogle programmer der kan det?

Jeg bruger Outlook Express.

/Beldring
http://www.musikviden.dk - http://www.musikviden.dk/test
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 03:16 #1
Jeg kan lave et til dig, hvis det er...
Det er ikke pænt, men den dog sige "You got mail" , eller hvad du nu vil ha' den til at sige
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 03:17 #2
men den dog sige = men den kan dog sige
Avatar billede zero-hero Nybegynder
04. august 2002 - 03:21 #3
ja men det vil jeg da gerne se nærmere på... bliver kilden lagt ud *??
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 03:22 #4
Et lille ref: http://www.eksperten.dk/spm/238012
Ikke et pop3 program, men det virker...
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 03:23 #5
zero -> huh?
Avatar billede beldring Nybegynder
04. august 2002 - 03:23 #6
Det vil jeg MEGET gerne have! ... hvor tit søger den efter mails? .. eller finden den ud af det med det samme?
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 03:25 #7
Beldring -> Jeg kan sætte den til at søge hvert 5 minut, eller hvert sekund...
Skal programmet sige "You got mail" eller hvad?
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 03:26 #8
Eller en gang i timen for den sags skyld..
Avatar billede bongobride Nybegynder
04. august 2002 - 03:28 #9
Jeg kan også lave online chat programmer, ligesom msn...
Meeen mangler sponsor, da jeg ikke har penge til at lave det..
Avatar billede dmcn Praktikant
04. august 2002 - 03:35 #10
Hvorfor ikke bare skifte lyden for ny post i OL Express? Det har jeg da gjort. :)
Avatar billede beldring Nybegynder
04. august 2002 - 03:36 #11
Kan du ikke sætte den til at søger hvert minut?
Avatar billede Noone Nybegynder
04. august 2002 - 03:59 #12
n0rmality > Har du prøvet at bruge computeren MEGET mens OE har ligget i BG'en nogle timer? Det er ikke godt.. Så jeg forstår fint ønsket om en letvægts app til jobbet...

belding > Har du AIM eller ICQ, kan de checkke din e-mail, de skal bare sættes op til det.
Avatar billede dmcn Praktikant
04. august 2002 - 04:03 #13
chanoa : Min OL kører konstant så længe min computer er tændt - den har endda en hel skærm for sig selv. :)
Avatar billede Noone Nybegynder
04. august 2002 - 04:05 #14
Hmm.. Så bruger du måske bare din computer anderledes end mig...
Avatar billede dmcn Praktikant
04. august 2002 - 04:07 #15
Tjaeh... programmering, gaming (der lukkes OL dog, men kun fordi to af mine skærme slåes fra for at kunne køre OpenGL), chat, surfing osv. - vist ret normalt.
Avatar billede Noone Nybegynder
04. august 2002 - 04:09 #16
Nu bruger jeg win ME, der ikke er så god til at håndtere programmer der ikke frigører deres hukommelse... Måske du bruger en anden windwos version?
Avatar billede dmcn Praktikant
04. august 2002 - 04:12 #17
Windows XP på en PII 400, 448 mb SD-RAM. Og nogen gange lagger det da, men ikke ulideligt. WinME er dog helt hen i vejret når det kommer til hukommelsesadministration. Få da Win2k eller WinXP. :)
Avatar billede kokain Nybegynder
04. august 2002 - 04:29 #18
lytter
Avatar billede benno8 Nybegynder
04. august 2002 - 04:40 #19
For at indsætte en lyd som  - "you've got mail" skal du gå ind på http://www.thewavplace.com/mail/yougtmail.wav og hente filen ned. Derefter sikrer du at Outlook er sat til at "Afspil lyd, når nye mails modtages" under Funktioner -> Instillinger. Derefter går du ind i kontrolpanel -> Lyde og lydenheder. Der er der et punkt som hedder "Ny postmeddelelse". Her ændrer du så bare filnavnet.
Avatar billede Noone Nybegynder
04. august 2002 - 04:41 #20
n0rmality > Den slags koster penge, men frem for alt tager det MEGET lang tid at lave backup af ca. 100GB data, og jeg orker ikke at ryde op i mine filer. Men det kommer nok endag..
Avatar billede benno8 Nybegynder
04. august 2002 - 04:44 #21
Eller, hvis du foretrækker Homer: http://www.thewavplace.com/mail/hsmail.wav
Avatar billede e.p. Nybegynder
04. august 2002 - 08:28 #22
Programmet incredimail http://incredimail.com kan.....og kan iøvrigt en masse andet....
Avatar billede e.p. Nybegynder
04. august 2002 - 08:32 #23
Dette link virker: http://www.incredimail.com/
Avatar billede e.p. Nybegynder
04. august 2002 - 08:38 #24
Programmet har iøvrigt fået 5 køer på tocows, 5 stjerner på Zdnet, og kåret som det bedste emailprogram på Cnet downloads
Avatar billede kick Nybegynder
04. august 2002 - 08:54 #25
lytter med
Avatar billede e.p. Nybegynder
04. august 2002 - 09:04 #26
kick....
En anden gang så tryk på udfør uden at skrive noget.....på denne måde lytter du med uden at der sendes mail til andre :-)
Avatar billede zero-hero Nybegynder
04. august 2002 - 15:18 #27
Jeg menere bliver kilden lagt fri ??

og btw har du mulighed for at kode noget lign. til linux  ?? ;>
Avatar billede zero-hero Nybegynder
04. august 2002 - 15:21 #28
http://www.eksperten.dk/spm/98288 <... lige en lille henvisning
Avatar billede Noone Nybegynder
04. august 2002 - 16:48 #29
zero-hero > Hvis du bruger GNOME som desktop manager, kan du installere sonicmail (Mener det ligger på sf.net) det kan checke mail dog kun en konto, og afspille en lyd når der kommer ny mail.