Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
03. august 2002 - 22:02 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

counterstrike connection og opløsning

Lad mig se om jeg kan forklare mine problemer.

For det første.
Jeg har problemer med at logge på hos valve. Fejlen er som følger, cs forsøger at hente serverlisten fra valve server, men timer ud. Dette sker 4 ud af 5 gange.
Ja jeg har lovlig kopi af HL.
Ja jeg har opdateret både HL og CS.
Ja jeg har prøvet at slå firewall fra.
Ja jeg har prøvet at genstarte
Ja jeg har prøvet at geninstallere
Ja min cd key og won id er gode nok
Nej jeg er ikke på nogen ban liste

For det andet.
Dette er nok vanskeligere at forklare, jævnligt sker der det, at når jeg så for en gang skyld er kommet på valve og prøver at joine en server bliver jeg smidt ud i win xp, med cs kørende i et vindue i hjørnet og med ca kvart skærmbillede.
Ja jeg har opdateret driver til mit geforce4 ti4400

Håber meget at i kan hjælpe. For det her er mildt sagt p***e irriterende.

På forhånd tak
Peter
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
03. august 2002 - 22:07 #1
Hvad hvis du bare bruger et serverliste program i stedet for at bruge serverliste inde fra CS/HL? Altså opstår problemerne også hvis du prøver at tilslutte til en server gennem Weird Silence HL Manager, Gamespy, All Seing Eye m.fl.?
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
03. august 2002 - 22:09 #2
Har prøvet det, i ihvertfald halvdelen af tilfældende sker det der med opløsningen hvor jeg i øvrigt må helt ud af cs for at prøve igen.
Avatar billede kau Nybegynder
03. august 2002 - 22:17 #3
Kan være fordi WON er nede kan være derfor har også været ude for det her igår
Avatar billede kau Nybegynder
03. august 2002 - 22:19 #4
Hvor længe har det stået på?
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
03. august 2002 - 22:22 #5
Ihvert fald en 3 dage
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
03. august 2002 - 22:27 #6
Won.net var kun nede i 6 timer for at opgradere deres servere (se #valve @ QuakeNet). Det har ikke noget med det at gøre.

1. Er du sikker på du ikke ryger ud i Windows fordi du trykker på Windows-tasten?

2. Hvilken grafikkortdriver har du installeret?
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
03. august 2002 - 22:35 #7
100% på det med windows tasten
Version: 28.32 Detonator
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
03. august 2002 - 22:45 #8
Installer hellere Detonator 29.42.

Til Windows 2000/XP:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows2000

Til Windows 95/98/ME:
http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x

Hvis det ikke allerede er gjort, så installer NVRefreshTool der er et lille program til at holde styr på din skærms opdateringsfrekvens og hvilke opløsninger der er valgt (programmet fungerer lidt ligesom programmet Nvidia RefreshRate Fix (hvis du kender det)). Men kun NVRefreshTool virker til nyere versioner af Detonator-driverne. NVRefreshTool kan downloades her:
http://www.majorgeeks.com/article.php?sid=1457
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
03. august 2002 - 22:54 #9
Thanks
Nogen idéer mht. won serverne
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
03. august 2002 - 22:57 #10
Hvad mener du?

Kommentar: fiskesuppe

Won.net var kun nede i 6 timer for at opgradere deres servere (se #valve @ QuakeNet). Det har ikke noget med det at gøre.

Hvad vil du eller vide? Problemet er løst nu. Det er kun hvis der står "Cannot authenticate with WON servers" at der er problemer med WON - og så ville du slet ikke kunne komme ind på nogen servere i hele verden.
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
03. august 2002 - 23:12 #11
Ok tak for det
You got point.
men hvordan overfører jeg dem??? Ja undskyld men har aldrig brugt eksperten før
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
03. august 2002 - 23:36 #12
fiskesuppe>>> Post som et svar ellers kan jeg vist ikke acceptere svaret
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. august 2002 - 00:55 #13
Virker det så 100 % nu?
Avatar billede peter_dyrby Nybegynder
04. august 2002 - 02:02 #14
yeah thanx
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
04. august 2002 - 16:18 #15
np :)