Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 13:41 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Et lille tip

Jeg har set at mange er trætte af eksperten, og vil derfor foreslå dem disse 2 sider:

www.webcafe.dk
www.solutions2all.dk

Man får ikke lige så hurtigt svar som her på eksperten, men man får næsten altid brugbare svar, og der er ikke ligeså mange ligegyldige kommentarer, som her på eksperten.

Bare et lille tip :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. august 2002 - 13:43 #1
Så smut du derover :))
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 13:44 #2
Nej, jeg er tilfreds med eksperten, men til alle dem der hellere ikke var, kunne de jo bare bruge de sider...
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 13:45 #3
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Det er ikke tilladt at:
'6. gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål.'

Du er anmeldt.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. august 2002 - 13:45 #4
taskmgr => du ved godt at nikolajdu er CoAdmin ik'? ;o)
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 13:46 #5
rkhdk: Så først kommentaren begefter ;)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. august 2002 - 13:52 #6
taskmgr => bliv Pro så ;o)
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 13:53 #7
På andre sider må man godt tale om eksperten. Det var sådan jeg blev bruger herinde.
Det virker lidt underligt at man ikke må snakke om andre sider end eksperten herinde.
Tænk på at eksperten ville ikke have nær så mange brugere som de har, hvis man ikke måtte snakke om eksperten på webcafe, solutions2all, osv...

Men okay, jeg var ikke klar over at jeg ikke måtte nævne andre sider end eksperten.
I burde slet ikke være fornærmede over at dette indlæg, for det er jo ikke alle dem der synes godt om eksperten der smutter derover, næh - det er alle dem der fortæller at eksperten er noget lort og spammer alle indlæg til, med ligegldige kommentarer.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 13:56 #8
benny-bomstaerk:

Hvad med dette 'spørgsmål'?
Er det ikke spam?!

Hvis folk leder efter et andet forum, tror du så ikke, at de selv kan finde det?
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 13:59 #9
rkhdk: Er på vej :)
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 13:59 #10
taskmgr: Nu har du jo postet 2 spamindlæg.
Det ene hvor du fortæller mig at du vil anmelde mig?! og et hvor du fortæller at dette er spam.
Men du er tilsyneladende tilfreds med dette forum, så dette indlæg er jo faktisk slet ikke til dig. - Jeg ville bare give et lille tip...
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 14:00 #11
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 14:06 #12
Overskrift: "Et lille tip"

Det er jo ikke ligefrem til at se, at det ikke er tilegnet mig og de brugere der er (mere eller mindre) tilfredse med exp.dk.

Desuden har du overtrådt en regel - så jeg gjorde dig opmærksom på at du er blevet anmeldt for overtrædelse af exp's regelsæt.

Jeg prøver så vidt som muligt at støtte eksperten.
- og du gør det modsatte med et sådan 'spørgsmål'.
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 14:10 #13
Det var så nummer 4.
Bare sig til når du er færdig med at fortælle mig hvad jeg skal gøre.
Det er godt nok at du støtter eksperten, men så stop dog med at kommentere dette indlæg.
Når du læser spørgsmålet igennem kan du vel se at det ikke er tilegnet dig.

"Jeg har set at mange er trætte af eksperten, og vil foreslå DEM disse sider:.."
Jeg vil foreslå dem der er trætte af eksperten 2 sider, hvis du ikke er træt af eksperten, så er spørgsmålet ikke til dig... Og stop nu, tak!
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 14:11 #14
Og til admin: Jeg var ikke klar over at jeg ikke måtte give et lille tip om et andet site...
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 14:13 #15
Det var da...

Kan du ikke forstå, at du med dit 'spørgsmål' har overtrådt reglerne?

En CoAdmin må tage over her... jeg mener det bør lukkes.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 14:15 #16
Du kan jo starte med selv at lukke.
Avatar billede nak-m Nybegynder
03. august 2002 - 14:16 #17
benny-bomstaerk: det er DIG der spammer og bryder ekspertens regler! :o)
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 14:18 #18
taskmgr: Jo, det forstår jeg, men hvad skal jeg gøre? Jeg kan jo ikke slette spørgsmålet, vel. Lad os nu vente til admin ser på det!
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. august 2002 - 14:19 #19
D r da endeløse og kedelige diskussioner som denne der gør at man ik gider være på eksperten!
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 14:20 #20
Nu er det lukket, og så er den sag færdig.
Jeg trækker min anmeldelse tilbage.

Husk at læse reglerne igennem.
Avatar billede taskmgr Nybegynder
03. august 2002 - 14:21 #21
xrenegade: Hvad venter du så på?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
03. august 2002 - 14:21 #22
benny => Admin kigger med 99% IKKE på dette spm!
og der er ALLEREDE en CoAdmin tilstede i dette spm! *nikolajdu*
Avatar billede xrenegade Nybegynder
03. august 2002 - 14:54 #23
taskmgr> Jeg venter på at kedelige spørgsmål som dette ikke kommer igen for d r da for sygt!
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 15:02 #24
Det der gør dette spørgsmål kedelig er taskmgr´s kedelige kommentare.
Syntes at Tippet er meget godt, er personligt selv altid ude efter gode community, har desværre ikke fundet et på dansk der er bedre end eksperten endnu. Men måske dine er en mulighed benny vil da kigge på det :)
Til dem der ikke finder denne tråd intresant  namen så lad dog være at kigge her og komme med ligegyldige kommentare :)

Har også en enkelt jeg vil smide på tip listen  www.itsvar.dk  kommer dog ikke i nærheden af eksperten men et forsøg værd :))
Avatar billede runeevers Nybegynder
03. august 2002 - 15:05 #25
michael-k > Du syntes ikke dette spørgsmål er en smule uetist set i forhold til dem der står dag eksterten?

Det svarer jo til at gå ind i Fakta og stille et kæmpe skilt op hvor der står " Til dem der ikke har så mange penge så kan du få præcis de samme varer ovre i Netto meget billigere og kassedamerne er flinkere."
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 15:08 #26
jo du har sikkert ret.  Men konkurrence er altid godt.
Har set en del experten.com spørgsmål her på siden men den hedder det, hvor ingen brokkede sig :)
Men enlig lige godt er ude efter de fede sites, så kan benny hjælpe vil det være fedt.  Var det ulovligt ville nikolejdu nok havde råbt op :)))
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 15:10 #27
men den hedder det =  eller hvad den nu hedder
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 15:46 #28
runeevers: Tja, men jeg synes alligevel der er forskel. For her snakker vi om kvalitet, og hvis en bruger er træt af eksperten, er det så ikke bedre at han finder en anden side, end at han laver 10 indlæg, hvor han fortæller at eksperten er noget lort?
I Fakta gælder det jo bare om at få så mange kunder som muligt, de bidrager nemlig kun med en ting, og det er penge. Og det er jo fakta ligegyldigt om pengene kommer fra en der er god til at svare på spørgsmål, eller om de kommer fra en der ikke er.
På eksperten gælder det (forhåbentlig) ikke om at have så mange brugere som muligt, men at have nogle brugere der er tilfredse med systemet og som vil bidrage med nogle gode spørgsmål/svar!
Avatar billede michael-k Nybegynder
03. august 2002 - 16:50 #29
Benny  den solutions2all ser ud til at være meget fin. der er bare et par ting  Deres program kategori er da noget være noget  og så er det tilladt at stille spørgsmål som  Jeg mangler et logo/webdesign  hmmmm ;)
Der er en anden ting den grønne farve den bliver man da hurtig træt af, efter 2 min med den farve det skære mere i øjnene end selve solen er man væk ;)
Prøv itsvar den er meget feder  godt nok ingen point  jubiiii ;)
Svar tiden er enorm langsom for det meste :(
Og de så kaldte eksperter (it-doktor)  hjælper ikke meget.
Men ellers er den meget fin ;)