Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 13:16 Der er 13 kommentarer

Ikke IT

Hej.
Hvor mange herinde har et job, hvor de ikke beskæftiger sig med IT?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg ikke har set en eneste snakke om at han/hun er noget andet end et eller andet med computere.
Jeg selv er under uddannelse (gymnasie) og mit fremtidige job vil ikke være noget med IT!
Derfor kunne det være sjovt at høre om der var andre som kun havde hjemmesidedesign/computere/grafik osv. som hobby!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
03. august 2002 - 13:20 #1
Jeg er udlært traktormekaniker,og jeg samler rendegravere,dumpere og mineryddere til dagligt.
Så der er ikke ret meget IT i dagligdagen(endnu):-)
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. august 2002 - 13:22 #2
Jeg render hjemme og keeeeeeder mig, så jeg er også på den liste :)
Avatar billede nak-m Nybegynder
03. august 2002 - 13:25 #3
lige nu er det bare en hobby for mig men jeg skal da ha et job inden for IT! (skal bare lige ha en uddannelse først :o)
Avatar billede colabund Nybegynder
03. august 2002 - 13:34 #4
Udlært automekaniker, og arbejder som sådan i en autoriseret Ford-forhandling/ servicestation.
  Virksomhedens 3 comp. er mit ansvar alene, samt de bil-problemer vores mekanikere ikke selv kan løse.
  Skideskægt at være svinet til i undervogns-behandling til langt op over begge albuer, og vores bogholder så kalder: "Lars, der er vist et eller andet galt med modem´et"....
Avatar billede colabund Nybegynder
03. august 2002 - 13:38 #5
Derudover skal jeg hjælpe min bror med de computer-problemer, hans kone ikke selv kan finde ud af.....
Avatar billede killifish Nybegynder
03. august 2002 - 14:28 #6
Jeg læser til cand.mag i kommunikation om dagen og skriver onde onde php-scripts om natten :p

Hvem ved. Måske ender jeg med et job indenfor IT, men et er sikkert; Det bliver med en humanistisk indgangsvinkel og ikke noget teknisk/programmering.
Avatar billede resten Nybegynder
03. august 2002 - 14:34 #7
ERHVERVSERFARING
1996 - Nu        Tjener, Kabyssen Gilleleje.
1992 - 1996    Driftsleder på Fiskernes filetfabrik.
1988 - 1992       Mesterlære som blikkenslager og færdiguddannet hos Ole’s vvs.
1982 - 1988    Arbejdsdreng på havnen Gilleleje
Avatar billede benny-bomstaerk Nybegynder
03. august 2002 - 15:52 #8
7 der ikke arbejder i IT-branchen, ud af de 150 der er online :o)
Avatar billede nak-m Nybegynder
03. august 2002 - 15:55 #9
jeg er ikke gammel nok )o:
Avatar billede popsy Novice
03. august 2002 - 17:50 #10
Jeg arbejder overhovedet slet ikke m. pc eller it i min hverdag. Jeg er ansat på en mellemstor fiskefabrik, hvor jeg vedligeholder sildefilet maskiner dagen lang :)

Jeg har heller ingen ambitioner i retning af at arbejde i andre retninger, da jeg synes at it og pc er skideskægt som hobby, men lige pludselig at skulle leve af det, så knækker filmen sq nok for mig!

popsy
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
03. august 2002 - 23:57 #11
Jeg er bare kassedame :D
Avatar billede popsy Novice
06. marts 2003 - 11:39 #12
Det er lukketid for dette spørgsmål!
Luk samtidigt det her.: http://www.eksperten.dk/spm/230511
Avatar billede engberg Juniormester
27. februar 2004 - 16:53 #13
og det her... http://www.eksperten.dk/spm/421772 (jeg er i øvrigt skolelærer.. ;-)