Avatar billede kahaal84 Nybegynder
02. august 2002 - 14:44 Der er 5 kommentarer

Kender nogen denne effekt forstærker?

Er der nogen der kender denne effekt forstærker?
Luxman Stereo Power Amplifier m-03
Jeg tror den er udgået af produktion men det kunne jo godt være at der var nogen der kendte en side hvor jeg kunne se prisen. ligemeget om det er ny eller brugt
Avatar billede ladyhawke Novice
02. august 2002 - 14:47 #1
hmmm er det ikke en lidt undelig kategori for det spørgsmål? Var det ikke en god ide at kigge under audio?
Avatar billede kahaal84 Nybegynder
02. august 2002 - 14:49 #2
damn sry havde ikke set den der "audio" sry
Avatar billede ladyhawke Novice
04. august 2002 - 02:27 #3
hvad med at lukke dette spørgsmål og stille det i den rigtige kategori?
Avatar billede been Nybegynder
04. august 2002 - 18:39 #4
Jeg kender den godt, sælges som regel i sæt som hedde c-03 og m-03 for- og effektforstærker sætprisen mener jeg ligger på ca. 16.000 DKR for 2-3 år siden - har selv forgængeren C-02 & M-02 som i sin tis kostede 14.000 DKR - I øvrigt et kanon godt sæt, kan varmt anbefales.
Avatar billede xelmo Nybegynder
10. december 2002 - 18:09 #5
Og vi stiller om til krobal i Græææse