Avatar billede henne Nybegynder
02. august 2002 - 12:57 Der er 5 kommentarer

This program cannot be closed???

Hej,
Er der andre der er støt på denne fejl meddelelse:

"This program cannot be closed. If it is being debugged, please resume it or close the debugger first.

Der er bare ikke nogen debugger der er startet, og der er intet andet at gøre end at tage den store power knap.

Jeg kører Win200Pro, og det sker primært når jeg starter Macromedia MX op. Men for min makker sker det lige pludselig på office pakken, han har ikke macromedia MX installeret. Det er noget den er begyndt på her inden for den sidste uge-14dage. Jeg kan se på google at der også er andre der har det bare alle med forskellige programmer.

MVH Henrik
Avatar billede marz* Nybegynder
02. august 2002 - 13:32 #1
når et program går ned første gang i w2k bliver det debugget, ved ikke hvilket program der gør det, men hvis du giver det tid og den får lov til at debugge færdig, vil det højst sansynligt ikke ske samme sted igen...det har virket på min op til flere gange... men har man travlt er reboot ofte det hurtigste:)
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. august 2002 - 15:19 #2
har du opdateret Service Pack 2 eller 3?
Avatar billede henne Nybegynder
02. august 2002 - 15:26 #3
Jeg kører SP 2, jeg var ikke klar over der var kommet en SP3. Men den vil jeg lige prøve at opdatere.
Avatar billede retaxes Nybegynder
02. august 2002 - 15:46 #4
den engelske skulle være til at få, jeg er ikke klar om den danske er klar, prøv i Start>Update
Avatar billede henne Nybegynder
29. august 2002 - 08:22 #5
Jeg fandt ud af at det var vores Panda Antivirus der gjorde. Efter jeg har fjernet det, kører min maskine meget bedre. Det program har i det hele taget voldet mig mange problemer.