Avatar billede tsl77 Nybegynder
02. august 2002 - 12:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med lyden...

Hejsa,

Jeg har et problem med min lyd i win Me.
Når jeg spiller, eks warcraft3 så hakker min lyd helt vildt.
Film sekvenserne køre perfekt, god lyd og det hele.
Men så snart spillet går igang så hakker min lyd ekstremt.
Jeg har flere styresystemer og der er ingen problemer med lyden der, det er blot fordi jeg bruger Win Me til alle mine spil.

Jeg har et onboard lydkort fra Siemens, og der er ingen konflikt i min device manager.
Det er de rigtige drivere der er installeret, og jeg kan sagtens spille MP3ere uden problemer.

Mvh,

Thomas.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. august 2002 - 12:16 #1
Kører du med DirectX 8.1?
Hvis ikke så hent den her: http://www.microsoft.com/windows/directx/downloads/drx81.asp
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. august 2002 - 12:27 #2
HUSK: begrund afvisninger :)
Avatar billede tsl77 Nybegynder
02. august 2002 - 12:27 #3
Ja den er installeret.. problemet er bare at det virker i win 2000, men ikke i win me?
Det er super underligt, jeg vil helst ikke til at køre mine spil i win 2k da det er en del langsommere.
Avatar billede tsl77 Nybegynder
02. august 2002 - 12:28 #4
Ja det må du undskylde hehe, afviste dig og gav begrundelsen bagefter.. wont happen again!! ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. august 2002 - 12:29 #5
;)
Avatar billede tsl77 Nybegynder
12. august 2002 - 10:16 #6
Problem løst, har købt nyt Lydkort hehe