Avatar billede xhofa Nybegynder
02. august 2002 - 09:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kildeundertrykkelse.

jeg sidder her og leger med 2 ZyXEL Prestige 100IH.
jeg har forbundet dem fra computer over i en isdn switchbox.
jeg skal så have det her netværk til at virke, jeg vil sådan set mene at jeg har fået sat det hele op som det skal. men det har jeg så åbenbart ikke alligevel.
når jeg pinger fra cmd prompt på den anden pc og prøver på at pinge den anden router skriver den først;

Anmodning fik timeout.

fint nok, men hvis jeg så gør det igen skriver den;

Anmodning fik timeout.
Svar fra 192.168.1.1: Kildeundertrykkelse modtaget

hvad fanden betyder det her 'Kildeundertrykkelse', og hvorfor skriver den det?

/xhofa
Avatar billede xhofa Nybegynder
02. august 2002 - 09:05 #1
:>
Avatar billede bodin Nybegynder
10. august 2002 - 10:48 #2
Det betyder at din getware ikke kunne finde den du prøver at få fadt i
Avatar billede bodin Nybegynder
10. august 2002 - 10:49 #3
Også svære den tilbage til dig i sted for