Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 03:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hurtigt Flash Spørgsmål !!!

Hej

Jeg har et logo hvor der skal komme en text flyvende over og tilbage igen og så sætte mig på plads...

Men hvordan laver jeg baggrunden på texten transparent !!!

Tak på forhånd !!!
Avatar billede barklund Nybegynder
02. august 2002 - 09:36 #1
For det første er det alt for mange point til dette spørgsmål... 15 point vil være mere passende.

Desuden forstår jeg ikk helt dit spørgsmål? Kommer der en farvet firkant bag om bogstaverne? Eller vil du kun have outline på dine bogstaver? Er det importeret tekst fra et andet format eller er det skrevet i Flash?

Forklar lidt nærmere

/Barklund
Avatar billede wacky1501 Nybegynder
02. august 2002 - 10:55 #2
SRY Alle men jeg har fået svar på det.... via mIRC

LUKKET
Avatar billede barklund Nybegynder
02. august 2002 - 11:20 #3
Hey... Det må man desværre ikke... :o)

Er spørgsmålet oprettet, så kan alle jo bare bagefter komme og sige, at nogen andre svarede.. Jeg siger ikke, at du lyver, men at det strider imod reglerne...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2002 - 11:24 #4
Da der ingen andre svar er kommet i dette spørgsmål, ser jeg ingen problemer i at brugeren vælger at lukke spm igen.

NanoQ/coadmin
Avatar billede resten Nybegynder
02. august 2002 - 11:25 #5
Ja jeg er helt enig sålænge der ikke er nogen svar er det okey at lukke det selv.

Resten\CoAdmin