Avatar billede kma26 Nybegynder
01. august 2002 - 21:31 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Tre hurtige !!

Mojn. Jeg mangler en Wig Wam oversigt, plus en smart gratis sms sender (Coolsms.dk skal åbenbart ha´penge for det), og teksten til Eminems "Without me"

Hej Hej
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2002 - 21:32 #1
Hvis det er wigwamtour du mener
http://wigwamtour.dk/
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2002 - 21:32 #2
1) Huh?
2) www.besked.dk (du bliver vist nødt til at melde dig til først, men så er den vist også gratis)
3) http://lyrics.astraweb.com:2000/t5d.cgi?eminem..the_eminem_show..without_me
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2002 - 21:33 #3
Avatar billede bullsh4rk Nybegynder
01. august 2002 - 21:33 #4
www.COOLSMS.DK ER GRATIS
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. august 2002 - 21:47 #5
Er du sikker, hvis man så bruger telefonbogen er det så der den koster penge?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
01. august 2002 - 21:48 #6
'send SMS'er lukket
'send SMS' er blevet lukket på myorange.dk. Det betyder, at du ikke længere kan sende SMS fra denne hjemmeside.
Utroligt mange har i årenes løb benyttet sig af denne gratis mulighed, men situationen i markedet for SMS har gjort det for dyrt at opretholde servicen.
Avatar billede kma26 Nybegynder
01. august 2002 - 21:59 #7
Det må være ok. Mangler en fed side ligesom cool.sms.dk, men thank you very much :=) hej hej
Avatar billede bullsh4rk Nybegynder
01. august 2002 - 22:02 #8
jeg er 100 % sikker, www.coolsms.dk er gratisk
Avatar billede kornfreak Nybegynder
01. august 2002 - 22:03 #9
Du kan sende gratis sms fra FORSIDEN af coolsms.dk :)
Avatar billede carstengp Nybegynder
01. august 2002 - 22:04 #10
Det hjælper jo ikke noget, at siden findes, når teleselskaberne lukker for servicen. Du kan sagtens sende en sms til et telefonnummer, men der er ingen garanti for at den kommer frem. TDC og Orange HAR lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2002 - 22:04 #11
Nemlig :)
coolsms.dk er stadig gratis - det er kun i det øjeblik du skal have en telefonbog det koster penge :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2002 - 22:06 #12
CoolSMS Priser:

SMS fra forsiden: GRATIS
SMS-Login (Oprettelse): GRATIS
SMS fra SMS-Login: 23 øre pr SMS
Avatar billede jehat Nybegynder
01. august 2002 - 22:11 #13
CoolSMS.dk har en gratis SMS Sender på forsiden, som er ens med den besked.dk havde. Altså hvor man har 120 tegn, og 40 tegn bliver brugt til reklamebrug.
CoolSMS.dk er den eneste SMS Sender der kan sende til alle mobiltelefoner i Danmark hurtigt og gratis. CoolSMS kan også godt sende til TDC og Orange, hvilket andre sendere IKKE kan.

Ved at benytte SMS-Login, så kan man skrive med sit eget mobilnummer, man kan få SMS-rapporter på sine SMS'er, man får en telefonbog og man kan skrive optil 800 tegn. Der er en lang række flere fordele ved at benytte SMS-Login fremfor forsiden. SMS-Login koster dog 23 øre per besked, hvilket dog er Danmarks billigste pris per SMS. Der bliver ikke opkrævet nogen penge for oprettelse eller noget for at have sin profil.

Btw. så kan ICQSMS ikke sende til Orange telefoner samt en hel masse folk der har porteret deres nummer og i lange perioder virker det ikke. Man er også begrænset til kun 15 beskeder om dagen.

Mvh,
Bjarni Norddahl
Cool Systems ApS / CoolSMS.dk