Avatar billede fever Nybegynder
31. juli 2002 - 21:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd.....

Jeg har:
Pioneer DVD-104 RPC-1
WinDVD 3.0
WinCinema Manager 1.4
Region Killer 2.5

Når jeg prøver at spille en DVD, kan jeg kun se den ved at lave en playlist over de kapitler der er på DVD'en, men så får jeg ingen lyd...?
Hvis jeg bare trykker 'Play' så sker der ikke en skid...?

Er der nogen der har et godt bud.....?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 21:53 #1
Jeg tror jeg løste mit problem ved at installere PowerDVD 4.0, men det er jo ikke sikkert det er samme problem.
Avatar billede radiohead Nybegynder
31. juli 2002 - 21:53 #2
Sidder dit audiokabel i DVD´en?
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 21:54 #3
Man går vel ud fra at alle standard ledninger og sådan noget er på plads ;-)
Avatar billede fever Nybegynder
31. juli 2002 - 21:58 #4
Jeg har ikke tænkt mig at investerer i PowerDVD 4.0 når WinDVD sagtens skulle kunne klare det.

Mit audiokable sidder i lydkortet.

Alle ledninger er på plads.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 21:59 #5
Kan du spille en musik cd i den ?
Avatar billede fever Nybegynder
31. juli 2002 - 22:00 #6
jep!
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 22:01 #7
;-) Jeg skulle bare checke om du havde kablet på :-) Ja så ved jeg ikke hvad du kan gøre ved det. Men der kommer nok nogen forbi der kan hjælpe dig.
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 22:08 #8
Er der ikke noget med at man kan hente en 30 dages version af PowerDVD. Så kunne du jo prøve om den kunne noget lyd, det har da ikke kostet noget.
Avatar billede fever Nybegynder
31. juli 2002 - 22:50 #9
Jeg har lige snakket med WinDVD, og det viser sig at de har haft en fejl med programmet når man køber produktet efter end trial, de har guided mig igennem en fejlfinding.

Ellers tak alle sammen...!