Avatar billede reason Nybegynder
06. juli 1999 - 13:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Viper330 og openGL

er der nogle der har fået Diamond Viper330 til at køre openGL under win2k Beta3 og hvordan?

Hjællllpppppppp!!!!!!!!!
Avatar billede snowball Novice
06. juli 1999 - 17:05 #1
Hvis dit kort ikke findes på denne liste, er der ikke ret meget at gøre lige nu.

ftp://ftp.microsoft.com/services/whql/win2000hcl.txt

Findes den ikke, er Win2k ikke kompatibel med kortet.

Snowball
Avatar billede snowball Novice
06. juli 1999 - 17:54 #2
Så skal du også lige tænke på, at Win2k stadig er en beta, så man kan jo ikke regne med at alt kører som det skal.

Snowball
Avatar billede reason Nybegynder
06. juli 1999 - 21:15 #3
Kortet er under 2d kort der understøttes men ikke under 3d.

men jeg læset på betanews.com at WinNT4.0 driverne skulle løse problemmet men det gjorde de ikke!
Avatar billede zorg Nybegynder
16. august 1999 - 20:42 #4
Du kan hente nvidia's detonator til nt4 og installere den så kan du køre opengl. Det virker fint på mit winfast 320
Avatar billede reason Nybegynder
28. august 1999 - 01:34 #5
hej