Avatar billede thkrath Nybegynder
27. august 2000 - 15:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Unreal Tournament --> Prioritering af våben

Hvordan ændrer jeg prioriteringen af våben i UT?
Avatar billede beanworld Nybegynder
27. august 2000 - 16:37 #1
Dette gøre under instillinger! - Her vælger du advanced eller sådan noget! - også kan du vælge noget med våben! -

Jeg kan ikke helt huske det da det er længe siden jeg har spillet UT!
Avatar billede abukadnezzar Nybegynder
27. august 2000 - 20:16 #2
Bare gå ind i \"player setup\", og weapons eller noget i den stil:-)
Avatar billede thkrath Nybegynder
28. august 2000 - 20:38 #3
Kom nu, giv en eksakt indføring! Jeg har dælme været næsten alle funktionerne igennem uden held.

Avatar billede abukadnezzar Nybegynder
28. august 2000 - 21:42 #4
Okay

Du går ind i Options i menubjælken
Så går du ind i Weapons
Så kan du se en liste over alle våbene til højre, og til venstre kan du se et billede af det våben der er markeret med blåt til højre.
Så tager du det våben du bedst kan lide på listen, klikker på den, holder museknappen nede, hvorpå du rykker den helt op i toppen af listen. Så er det dette våben computeren swicher til hvis du får den.
Det våben du andenbedst kan lide, putter du på plads to i listen o.s.v.

Hilsen Abukadnezzar

P.s husk at boksen ud for \"autoswich weapons\" skal være krydset af før det virker;-)
Avatar billede abukadnezzar Nybegynder
28. august 2000 - 21:43 #5
ups, våbenlisten er til venstre og billedet til højre
Avatar billede thkrath Nybegynder
29. august 2000 - 21:22 #6
Jeg ser kun to våben under weapons: Translocatoren og Impact Hammer (eller så er det Enforceren), så der er ikke meget at sortere i.

Jeg har installeret U4eT oven på UT 4.20 og kan sagtens bruge alle de sædvanlige våben, selvom listen er noget kort!
Avatar billede abukadnezzar Nybegynder
31. august 2000 - 22:15 #7
Så tror jeg desværre ikke at jeg kan hjælpe dig:-(
Men du må da sige at jeg har gjort et forsøg.

Hilsen Abukadnezzar
Avatar billede thkrath Nybegynder
12. december 2000 - 21:33 #8
Lukket og slukket.