Avatar billede wintersjov Nybegynder
31. juli 2002 - 12:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Overførsel mellem PC og TV

Er der nogen der kan fortælle mig, om man kan bruge dette (se linken) http://www.comelectronics.dk/prodbilder/Grand/amazing%20ex.html

Til overførsel mellem PC og TV via TV out på computeren
Avatar billede moebius Nybegynder
31. juli 2002 - 12:51 #1
Umiddelbart, ville jeg sige ja, men uden lyd.
Det video input transmitteren her er kun til billedet... (Hvilket tv out osse er)
For at få lyd skal du have et kabel der kan sidde i dit lydkort og så deler sig i to jack stik som kan være i transmitteren.
Avatar billede moebius Nybegynder
31. juli 2002 - 12:51 #2
Jeg kugger lige efter et sådan kabel...
Avatar billede moebius Nybegynder
31. juli 2002 - 12:53 #3
Det tog ikke lang tid...
Under kabler hos www.shg.dk er der et kabel der hedder stereoanlæg-ludkort 5 og 10 meter. Det kan du sikkert bruge...
Avatar billede moebius Nybegynder
31. juli 2002 - 12:54 #4
Der skal selvfølgelig stå lydkort og ikke ludkort! hehe ups.. typo...
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 13:11 #5
Der står "audio and video", og man kan se på tegningen at det er begge dele.
Så det er MED lyd
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 13:11 #6
upz, glemte svar
Avatar billede moebius Nybegynder
31. juli 2002 - 13:13 #7
mrtux->
1: TV-Out på et gfxkort sender kun billeder.
2: Hvis du kigger på tegningen kan du se at lyden skal ind et andet sted en Video inputtet!
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 13:15 #8
moebius> Øhh ja, du skrev "uden lyd", der er da stik til lyd
Avatar billede Slettet bruger
31. juli 2002 - 13:16 #9
nåå.. nu kan jeg se hva' du mener, upz sorry :o)
Avatar billede moebius Nybegynder
31. juli 2002 - 13:17 #10
Det er helt okay, mrtux...