Avatar billede fuglesang Nybegynder
31. juli 2002 - 12:16 Der er 10 kommentarer

Adressekartoteksproblem i Outlook (XP)

Jeg håber en eller anden har løsningen på mit problem :

Jeg har netop skiftet min Office 2000-pakke ud med en Office XP og savner en
funktion der var i Outlook på Office 2000.

I mit adressekartotek var (og er) alle mine kontaktpersoner alfabetiseret
med fornavn først, da jeg har det bedste overblik på den måde.

I min Office 2000 version kunne man når man stod i adressekartoteket, meget nemt
komme hen til evt. "Finn", hvis man trykkede "fin" på sit tastatur, det
samme gjorde sig naturligvis gældende ved Martin "mar" osv.

I Outlook Office XP kan jeg ikke få dette til at fungerer - ved nogle om
funktionen bare er droppet eller om det kan slås til et sted?

venlig hilsen
Henrik Fuglesang
Avatar billede prodic Mester
31. juli 2002 - 12:23 #1
Indstillinger->Indstillinger for kontaktperson

Leg lidt med det.
Avatar billede tlaursen Nybegynder
31. juli 2002 - 12:38 #2
Hvordan får du mail? Er det fra en exchange server eller er det ren pop3 du kører?
Avatar billede fuglesang Nybegynder
31. juli 2002 - 13:07 #3
Det er fra en ren POP3-konto, men skulle det have betydning for mit adressekartotek?
Avatar billede prodic Mester
31. juli 2002 - 14:36 #4
hvad er det galt med mit første svar?
Hvis det ikke virker, så uddyb hvorfor - så skal jeg da med glæde kigge på det.
Avatar billede fuglesang Nybegynder
31. juli 2002 - 14:42 #5
Under mine "Indstillinger for kontaktpersoner" kan jeg skifte mellem "Standardrækkefølge for fuldt navn", "Standardrækkefølge - Arkiver som", samt sætte en makering i "Søg efter identiske kontaktpersoner".

Lige meget hvorledes jeg ændre disse indstillinger vil mit adressekartotek stadig ikke opfører sig som jeg gerne vil. Jeg har forklaret (synes jeg) problemet godt så derfor forstår jeg ikke dit svar.

På forhånd Tak!
Avatar billede prodic Mester
31. juli 2002 - 14:52 #6
Fuglesang->Spørgsmålet er ganske udemærket forklaret - tror bare at jeg har misforstået det. Og det undrede mig lidt - især uden en forklaring på afvisningen.
Avatar billede fuglesang Nybegynder
31. juli 2002 - 14:57 #7
Undskyld - jeg er ny på "Eksperten"!
Avatar billede tlaursen Nybegynder
31. juli 2002 - 15:06 #8
Ja det har en betydning. Her har jeg en Exchange server og jeg kan vælge hvad denskal søge i først, om det skal være mit adressekartotek eller det skal være den globale adresse liste. Jeg er ikke sikker på hvordan det er i OutlookXP, der kører ren POP3, så jeg vil ikke begynde at byde på noget. Følger dog stadig med for at lære ;)
Avatar billede mile Juniormester
02. august 2002 - 10:11 #9
Har du visningen Adressekort på ? Hvis ja, så prøv at vælge en anden visning, og sæt derefter adressekort på igen.
Avatar billede mile Juniormester
05. august 2002 - 13:19 #10
Fuglesang - Fik du løst dit problem ?