Avatar billede alivedk Nybegynder
27. august 2000 - 15:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

SMS (www.script.dk)

Jeg har downloadet et sms script .. som også virker udemærket fra script.dk (har tilrettet det lidt)

MEN .. Jeg har gjort noget galt i html coden, da den ikke sender en videre til fejl/ok siderne korrekt! (ikke cgi\'t.. da det virker med en anden html fil)

www.se7en.dk push:sms

Nogen der kan se hvad der er galt ?
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2000 - 15:21 #1
<ole>
Det må være en fejl i dit \'formmail-sms.cgi\'. Der er intet på din egen side, der kan stille om.
/Vh
</bole>
Avatar billede mpj Nybegynder
27. august 2000 - 15:22 #2
Hvis dine fejl/ok sider ligger her:

http://www.se7en.dk/sms/sms_ok.html og
http://www.se7en.dk/sms/sms_fejl.html

Så er det i CGI scriptet der er noget galt...
Avatar billede mpj Nybegynder
27. august 2000 - 15:23 #3
hehe....
Æv.... dig først... :o)
Avatar billede alivedk Nybegynder
27. august 2000 - 23:19 #4
Hrmm jeg har prøvet med det orginale CGI script.. og der virker det heller ikke med den html source jeg har.. Men med den orginale!

Wiiiirrrrrrrd shit!
Avatar billede olebole Juniormester
28. august 2000 - 06:33 #5
Er CGI-scriptet overhovedet indrettet til at tage stilling til de to hidden felter? Og kan CGI-scriptet i så fald finde \'ok.html\' og \'fejl.html\'  >  er stien skrevet rigtigt set fra CGI-scriptet?
/Vh
Avatar billede superstjerne Nybegynder
28. august 2000 - 09:01 #6
Jeg har lige tjekket din site, men jeg kunne godt få det til at virke...
Avatar billede olebole Juniormester
28. august 2000 - 09:59 #7
Det virker også hos mig nu...!?!

Kald dit nedtællings-script med \'onkeyup\', så skal du ikke defokusere dit textarea, før der tælles ned.
/Vh